Aplikace v mobilu

11:32:00

Ahoj,
vítám vás u nového článku, jehož čtením nebo vyzkoušením zabijete čas a nudu. Samozřejmě, že nebudu zmiňovat aplikace jako Snapchat, Instagram, Facebook. Chci vám představit aplikace, o kterých jste možná neslyšeli.



1. Cymera
Cymera je aplikace, kterou používám, když si zkouším udělat nějaké pěkné selfie na instagram. Mně to na to moje focení jednou za čtvrt roku stačí. Nestěžuji si. Tahle aplikace nepatří mezi zrovna mé nejvíc používané aplikace. Fotky z ní jsou docela pěkné, tak ji můžete zkusit a vytvoříte si na ni vlastní názor.

2. Kalorické tabulky
Aplikace, do které si zapisujete všechno, co jste za den snědli a vypili(popřípadě jaké aktivity jste během dne dělali). Můžete si sem zadat cíl, kolik chcete vypít litrů nebo jakou váhu byste si představovali. Aplikace vám ukáže, kolik jste snědli kalorií, bílkovin, sacharidů, tuků a vlákniny.
Bez téhle aplikace jsem se minulé prázdniny neobešla, ale přes rok se to na intru hlídá blbě. Teď přemýšlím, jestli ji nevymažu. Pokud si chcete hlídat, co jíte, určitě doporučuji.

3. EPP- aplikace, která vám měří váš pohyb
Jedna z mých nejvíce využívaných aplikací. Ať jdu kamkoliv, tahle aplikace je zaplá. Sice docela žere baterku, a když chcete vaši aktivitu zapsat, potřebujete internet, ale jinak je docela super. Co mě na ní ještě vadí, je to, že často vypadává, ale to je kvůli poloze.
Co je na této aplikaci nejlepší, je to, že vám změří pohyb a zároveň můžete pomoct. Což je super, no ne? Já ji určitě musím doporučit. Tahle aplikace zaujala místo po Runtastic.

4. Fit Recepty
Jak už můžete poznat podle názvu, jedná se o aplikaci se zdravými recepty. Najdete tu recepty, které jsou zadarmo a zároveň tzv. prémiové recepty. Aplikace má 6 „kategorií“ – snídaně, svačiny, obědy a večeře, nápoje, zdravé mlsání  a prémiové recepty.  Z téhle aplikace jsem zkusila zatím jenom pár receptů, ale za mě palec nahoru. Určitě ji zkuste, pokud vaříte rádi zdravé recepty.

5. Můj kalendář
No, tohle je čistě dívčí aplikace(teda pokud kluci nechtějí hlídat své přítelkyni měsíčky). Aplikace je jednoduchá a přehledná. Když máte dostat měsíčky, aplikace vám to nahlásí. Ukáže vám, kdy máte další menses a kdy máte další plodnost. Do kalendáře si můžete zaznamenat , kdy jste měli pohl.styk, příznaky, nálady, léky… Já si myslím, že pro nás holky je to fajn aplikace.

6. Square Insta Pic
Další aplikace na úpravu fotek a stejně jako předešlá, i tahle není moc používaná. Já ji používám na koláže. Můj názor k ní je takový neutrální. Nijak mě nezaujala.

7. WhatsApp
Aplikace, kde si můžete volat a psát se svými přáteli a rodinou. Podle mě skvělá aplikace pro rodiny, pokud někdo z členů nemá Fb. Já ji využívám, když chci napsat našim a nechce se mi jim volat.

8. Two Dots
Tak tahle aplikace je pro mě poslední záchranou. Hra, ke které nepotřebujete internet. Vaším úkolem je spojovat tečky a splnit zadání. Ze začátku to pro mě byla super hra, ale teď už mě moc nebaví. V mobilu si ji nechávám jen kvůli tomu, abych měla co hrát, když má doktor malé zpoždění – 2 hodiny, ano?!

9. Idos
Vlaky, autobusy, šaliny. No co k tomu víc dodat?

10. Znakujte s námi
Aplikace, která vám pomůže s naučením znakového jazyka. Já jsem ji používala přes léto, abych nezapomněla to, co už umím. Nebo-li opakování je matka moudrosti. Ano, jak jste z toho asi mohli odvodit, učím se znakovou řeč. 
Aplikace má několik úrovní, v průběhu kterých proberete několik „oddílů“-rodinu, zdraví, počasí, slovesa…  Vždy, když kliknete na nějaké slovíčko, zobrazí se vám video záznam, podle kterého se to budete učit.
Upozorněni! Některé ze slovíček se můžou lišit s těmi, které už znáte. Je to asi takové jako nářečí-taky nemáme všechny slova stejné. Chápete? :D

11. Covet Fashion
Ehm… zůstali ve mně pozůstatky z dětství. K této hře potřebujete internet a buďto se můžete zaregistrovat, nebo taky nemusíte. Já nejsem zaregistrovaná. Podstatou hry je plnit výzvy/úkoly. Dostanete zadání a podle toho vaši barbie/panenku/holku (říkejte si tomu jak chcete) oblečete. Za splnění úkolu dostanete určitou finanční částku. Ve hře platíte penězi a diamanty. Můžete hlasovat, který z outfitů ostatních hráček se vám víc líbí-za to dostáváte lístky, které používáte při výzvách.
Já vím, moc to není přehledné, ale kdybyste cokoliv potřebovali, napište mi na e-mail.
Super hra na zabití času.:)

Tak tohle je ode mě pro dnešek vše. Doufám, že se vám článek líbil a kdybyste měli nějaké dotazy, napište mi sem: blognazabiti@gmail.com.
Zaujala vás nějaká aplikace? Používáte některou z nich? Dejte mi vědět. 
Vaše Simbda


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Super článok! :) A užitočný :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy, díky moc :) Já používám idos a whatsapp. Kalorické tabulky jsem také měla, ale nevydržela jsem si všechno co "sežeru" zapisovat :D Jinak zajímá mě určitě ta Cymera a EPP, ty určitě stáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti "pomohla".:) Jó, já si tam taky kolikrát něco zapomněla zapsat. Nejhorší byl odhad, kolik jsem toho snědla.:D

      Vymazat
  3. Díky za fajn článek, stáhnu si Fit Recepty. :) A mimochodem, appka Můj kalendář je prostě skvělá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! :) Aspoň si to nemusím psát do kalendáře a mám to furt u sebe.

      Vymazat
  4. Tá na znakovú reč znie veľmi dobre, to si asi stiahnem. Inak poznáš Doulingo? To je dobré na také začiatky učenia sa nového jazyku, vďaka tomu mám aspoň šajnu o španielčine.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi teď bude hodit. Mockrát děkuju.♥

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.