Čtenářská výzva 2016

13:37:00

Ahoj,
dnes vám chci přinést první článek s tématikou knih, které prostě a jednoduše miluju. I když už je více než polovina roku za námi(páni, je hrozný vidět to napsaný), pořád si myslím, že se dá aspoň polovina z výzvy, kterou vám představím, splnit. Pojďme si o ní něco říct…




Výzva vás má jakoby „donutit“ k tomu, abyste si přečetli 20 knih(což podle mého není až tolik). Výzva je skvělá jak pro knihomoly, tak pro lidi, kteří jenom rádi přijímají nové výzvy. Zadání je jednoduché a najdete ho tady: http://www.ctenarskavyzva.cz/
Já se k této výzvě přidala asi před týdnem a zatím jsem tam zadala 6 knih, které jsem za tento rok přečetla(samozřejmě, že jich mám o mnoho víc, ale prostě se nehodí k zadání). Tady máte mé splněné zadání(třeba se inspirujete): jednička- Spalovač mrtvol, čtverka- Smrt je mým řemeslem, pětka- Chlapec, který rozdával sny, šestka- Malý princ, sedmička- Zmizelá a dvanáctka- V lese visí anděl.
Se čtenářskou výzvou je zároveň spojena internetová stránka „Databáze knih“, kde se můžete zaregistrovat. A jaké výhody vám registrace přinese? No, pokud rádi čtete knihy, máte tady možnosti vytvoření seznamu přečtených knih, knih, co si chcete koupit nebo si přečíst, můžete knihy hodnotit, komentovat, najít si zde přátele se stejným zájmem a oblibou stejných autorů/žánrů, koupit si něco na bazaru… Tato internetová stránka vám přináší soustu možností a já si myslím, že není na škodu se na ní zaregistrovat.
Také tady právě teď probíhá letní soutěž „Léto s knihou“, takže pokud máte nějakou fotku s knihou, neváhejte se přihlásit(nic tím neztratíte). Řekla bych, že výhry jsou lákavé(především pro knihomoly).
A co vy? Čtete knihy? Přihlásili jste se do soutěže? Zkoušíte splnit výzvu?

Krásnou neděli. 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Databázeknih je skvělá stránka, ale prospělo by jí trochu modernizace. Vzhledově i funkčně. Výzvu jsem se pokusila taky splnit, zatím mám přečteno 6 knih a vybráno dalších 6 (ještě ale nemám všechny doma), tak musím trochu zbarat! Přečteno: 2 - Metro 2035, 3 - Mlčení jehňátek, 4 - Schindlerův seznam, 6 - Carrie, 7 - Zmizelá, 15 - Metro 2034. Díky za tip na pětku, tam jsem nevěděla, co vybrat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Vzhledově je opravdu zastaralá. Taky proto mi tak dlouho trvalo, než jsem ji začala používat.
      Já zase nevím třináctku a devatenáctku, každopádně jsi mi vsadila brouka s metrem.
      No nad pětkou jsem si taky pěkně lámala hlavu.:) :D Není za co :)

      Vymazat
  2. Výzva vypadá celkem fajn, moc se mi líbí nápady na jednotlivá zadání, ale sama se určitě nezúčastním. Čtení miluju, ale nějak nemám potřebu se limitovat zadáním :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.