Tip na seriál-2

21:53:00

Ahoj,
dnes vám přináším rovnou dva tipy na seriály, které snad všichni znají.




1) Super drbna
„A kdo jsem já? To Vám nikdy neprozradím. Zamilujete si mě. Vaše, pac a pusu, Super drbna.“
Já se letos vrátila do svých mladších let a poprvé jsem zkoukla díl po dílu. Voala, konečně znám identitu drbny! Mé tipy mi absolutně nevyšly-na klasiku. Ale teď pár informací o seriálu.
První epizoda vyšla v září roku 2007. Počet řad je 6 a tento seriál má 121 dílů, takže pokud jste už viděli všechny tyhle díly, Titanic máte za chvíli.

Seriál začíná, když se Serena vrací z internátní školy zpět na Manhattan, kde je ona i všichni její přátelé pod dohledem záhadné Super drbny, tedy anonymní, bulvární internetové stránky, kam všichni posílají své tipy.
V seriálu najdete asi všechno, co byste mohli čekat od amerického filmu/seriálu. Společenská smetánka se nevyhne problémům, strachu nebo slzám. Uvidíte, že peníze neznamenají štěstí a po celou dobu seriálu budete sledovat, co všechno zmůže jedna internetová stránka a závist. Najdete tady lásku, luxus, peníze, přátelství, módu...
Mně osobně se tento seriál líbil. Asi se mnou většina lidí nebude sdílet můj názor, ale prostě je to seriál mého mladšího já a já se rozhodla vidět všechny díly.  A upřímně? Která holka(ty, které se někdy na tohle dívaly), nemilovala herce z tohoto seriálu? Nebo nezáviděla krásu Blair a Sereny?
Já se opět vžila do rolí postav(jako skoro vždy) a někdy jim dokonce záviděla. Jen si představte ten život. Aspoň na týden bych to brala.
A co vy? Sledovali jste tento seriál? Fandili jste Chuckovi s Blair? A o kom jste si mysleli, že je drbna?

2) Upíří deníky
Asi všichni jste museli po Super drbně očekávat něco takového. Řekla bych, že v něčem se vlastně podobají. V obou seriálech se vyskytuje téměř nekonečný děj, a když už si myslíte, že to bude končit, přijde něco nového a vy víte, že vás čeká další série.
Seriál spatřil poprvé světlo světa v roce 2009 a po letošní pauze se mají fanouškové dočkat jeho konce. Seriál vznikl na základě stejnojmenné knihy L. J. Smith.  Upíří deníky mají 7 sérií a 155 dílů. Jejich délka se pohybuje kolem 40 minut. V televizích se objevil navazující seriál The Originals, který mě osobně tolik nebaví a už ho nesleduji(ale ti herci 3:) ).
Do Mystic Falls se vrací jeho původní obyvatel – 160 let starý upír, Stefan Salvatore, který chce poznat Elenu Gilbert. Právě tato krásná dívka mu připomíná jeho starou lásku Katherine. Brzy nás svou návštěvou poctí i Stefanův bratr Damon, který mu chce ze života udělat peklo. Jak dopadne jejich souboj o Elenino srdce? Jak bude reagovat město na čím dál častější útoky „zvířat“? A jak to nakonec celé dopadne? 
Jelikož mě upíři vždy fascinovali, tenhle seriál byl jasná volba(aby taky ne po těch x knihách a po Stmívání). Co mě na tomto seriálu hodně štve, je jeho děj, který se zbytečně protahuje. A taky Elena. Jsem ráda, že už je od ní pokoj. Doufám, že nejsem jediná, která čeká na to, až Caroline skončí s Klausem. Prosím.
Jako správný blázen mám z tohoto seriálu dva náhrdelníky, na kterých jde hodně vidět, jak často jsem je nosila.
A jaký je závěr? Pokud vás upíří tématika baví, neváhala bych se mrknout na jeden z dílů(hlavně pokud se vám líbilo Stmívání).
Baví vás deníky? Kdo je vaše oblíbená postava? A co čekáte od poslední série?
 A jak jste na tom vy se seriály? Dejte mi vědět.:) Simbda

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Obidva seriály milujem! Mám ich pozreté a kludne by som si ich pozrela znova! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj člověk! Už aby nám začala poslední série! ♥ :)

      Vymazat
  2. Upírske denníky som sledovala niekoľko sérii, ale potom mi už pripadali strašne nerealistické, hlavne to, ako tam prv každý umrel a potom ho večne oživili nejaký špeciálny zázračným spôsobom. Herecky sa mi tam veľmi páčil Damon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to beru nerealistky hned od začátku(neříkám, že takový sexy upír jako je Klaus nebo Damon by se mi nelíbil), ale jinak se mi seriál líbí. Tedy někdy mi to připadá jako nekonečný seriál, který je zbytečně protahován, ale ještě pořád mě baví a já se vždy těším na nový díl.

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.