Borůvkové lívance

10:04:00

Krásné dobré ráno,
pokud vám zatím ještě nikdo neřekl, že vypadáte úžasně, „říkám“ vám to já! I když jste třeba právě nemocné, v teplácích, nebo máte kocovinu… :D
Tak a teď k článku. Taky přemýšlíte o víkendu co ke snídani? Tak zrovna dneska mám pro vás jeden recept. A to na borůvkové lívance!


Na 1 porci potřebuješ:
80g špaldové mouky (já dávám kolem 50-60, abych měla správnou konzistenci) můžete zkusit dát i jinou mouku :)
4 lžíce bílého jogurtu(nebo sójového)
1 vajíčko
Kokosový olej
Borůvky
(nemůžu najít blog, na kterém jsem recept našla, omlouvám se)
Mouku, vajíčko a jogurt smícháme dohromady, nakonec přidáme hrst borůvek. Na pánvičku si dáme trochu kokosového oleje a jdou se tvořit lívance(ty moje vypadaly jako nepravidelně laločnaté jádro/nebo koule s nádory :D). Nakonec jsem si lívanečky ozdobila zbylým bílým jogurtem, borůvkami, banánem a hlavně javorovým sirupem!
Tak a to je celé. Super jednoduché(zvládla jsem to i já) a docela i rychlé.

Dobrou chuť. Užijte si víkend a já se budu těšit u dalšího článku! 
Simbda

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Recept vyzerá skvele. Určite ho vyskúšam, boruvky zbožňujem :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé. I když se mi napoprvé nepovedly kvůli konzistenci. :( :)

      Vymazat
  2. Mňam, vyzerajú úžasne :) Určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to naozaj veľmi chutne :) Musím ich vyskúšať ukuchtiť :)

    http://ardnaxelaslife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsou. Můžu jen a jen doporučit.:)

      Vymazat
  4. Mňami mňami, vypadají skvěle! ;-) Já si občas udělám banánové lívance - smíchám rozmačkaný banán s 2 vajíčky, zasypu skořicí a šup s tím na pánvičku s trochou kokosového oleje :-)

    Můj začínající blog zde: https://themafox.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tomto receptu už jsem také slyšela, ale vždy je zapomenu udělat.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.