Co takhle jiná zoo?

22:49:00

Ahoj,
dnes vám přináším tip na výlet. Jelikož nám letos nevyšla dovolená, hledala jsem na méně slunečné dny výlety a po cestě do zoo s opravdovými zvířaty, jsem objevila KOVOZOO.


KOVOZOO najdete ve Starém Městě v areálu bývalého cukrovaru a to od roku 2012. Kovozoo je vlastně taková jiná zoo, která se vám snaží ukázat, že i z nepotřebných a vyhozených věcí, může vzniknout něco krásného a ve skutečnosti i velmi zajímavého.
Když jsem do ní vešla, moc se mi tam nechtělo. Byla jsem už nachozená za celý den a říkala jsem si co tam asi tak uvidím-nějaké zešrotované věci. Hned jakmile jsme koupili lístky, uviděla jsem velkého medvěda, který vypadal úplně perfektně. Okamžitě po zhlédnutí asi dalších pěti zvířat jsem věděla, že se mi tam bude líbit a měla jsem pravdu. Pro tuhle zoo jsem se nadchla a vůbec by mi nevadilo tam jet za rok až dva znova. Je to totiž něco jiného. V zoo se živými zvířaty jsem už byla x krát a pořád je to to samé(uznávám, že zátoka rejnoků je fajn a něco nového, ale chápete).  
A co můžete v kovozoo vidět? Můžete si vyšlapat schody na majáku Šrotíku a podívat se po okolí, pak si prohlédnout loď Naději a zkusit si kormidlo, zkusit jaké je to být letuškou - jít se podívat do letounu L-610, můžete se podívat do porodnice KOVOZOO, projít se po vyhlídkové lávce a vidět všechna ta zvířata, nebo se klidně můžete projet vláčkem a pokud jste odvážní, vylezte si na jednu z pneumatik v Gumolandu. KOVOZOO vám přináší spoustu možností na využití vašeho času a já vám ji můžu jen a jen doporučit.
Za vstupné pro dospělého zaplatíte 60,-Kč, děti od 3-15let to mají za 40,-Kč a děti do 3let to mají zdarma. Pokud se chcete projet vláčkem, trošku si připlatíte, ale máte to zároveň i s průvodcem.
Cokoli o této zoo najdete zde: http://www.kovozoo.cz/ . Doufám, že se vám článek líbil a pokud jste tam byli, dejte mi vědět, jak se vám to líbilo. A na konec pár fotek.









(omlouvám se za snapchat kvalitu)
Vaše Simbda.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Páni, to vypadá vážně zajímavě! :) Mnohem radši bych šla do této ZOO než do té normální :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to bylo moc super a já si to hrozně moc užila! :) ♥

      Vymazat
  2. Woow sice tam nenajdu růžový plameňáky ale páni! :D

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.