Jídlo+nákupy v Rakousku/Den se Simbdou

17:40:00

Ahojky,
Vítám tě u nového článku. Tentokrát je to takové nové téma-den se mnou. Máte možnost uvidět část mého dne, kterou jsem strávila cestováním s Jo Nesbo, nakupováním a především dobrým jídlem.




Asi se vám tady moc nebudu rozepisovat a spíš vám ukážu pár fotek. Restauraci najdete v Korneuburgu. A já ji absolutně miluju. Mají tam to nejlepší sushi, které jsem zatím jedla.(srovnávám s Brnem a domácí výrobou) Pokud zkusíte bufet stejně jako my, máte na výběr z poměrně velké škály jídel. Jestli budete mít někdy cestu, zkuste se zde zastavit. Můžete si naplánovat takový menší výlet spolu s nákupy v Primarku. 













Uvidíme se u dalšího článku. Tentokrát na téma - Stěhování na intr. Pěkný zbytek dne.:)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásné kousky jsi si koupila, moc se mi líbí všechny topy :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ulovila si pekné kúsky :) Najviac sa mi páči bižutéria. Tie ružové kvietky sú krásne ♥

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do nich jsem se zamilovala na první pohled! ♥
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Máš dobrý vkus! Ale podľa mňa sú najviac pekné tie vínové slip-ony. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Už jsem delší dobu chtěla nějaké takové. Chtěla jsem teda od Vansu, ale už jsem u nich za poslední 3 měsíce nechala tolik peněz, že to snad není možné.:D Snad budou i pohodlné. :)

      Vymazat
  4. Máš dobrý vkus! Ale podľa mňa sú najviac pekné tie vínové slip-ony. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. pfuuu tie morske prišery neviem či by som to dala:)) tie veci su krasne a naušnice su top moj štyl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch chobotniček se mi taky trochu obrátil žaludek! :D Máma jim říkala "Modrý a Zelený".:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.