Kolik stojí mé denní líčení?

17:00:00

Ahoj,
dneska vám ukážu jaké produkty běžně používám a kolik zhruba stojí.:)



Korektor: Yves Rocher – 125,-Kč
Pudr: Miss Sporty – 79,- Kč
Báze pod oční stíny: Essence – 65,- Kč
Paletka: Maybelline – 279 / Gabriella Salvete – 151,-Kč
Linky: Gabriella Salvete – 119,- Kč
Řasenka: Rimmel – 123,- Kč
Rtěnka: Yves Rocher – 195,-
+jsem i vyfotila štětce, krém na ruce a pomádu.:)
Dohromady: 985,-
(opět se omlouvám za kvalitu fotografie, ale nevzala jsem si na intr foťák)

Jak jste na tom vy s cenou vašeho denního líčení? :)
Můj tip: blíží se dny Marianne, takže pokud milujete nákupy a něco si chcete koupit, neváhejte a pořiďte si časopis i se slevami.:)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Náklady na mé denní líčení činní maximálně 300 kč (řasenka, korektor, pudr). Obdivuji lidi, co se umí líčit a sluší jim to. Já si vždy připadám strašně divně když se moc namaluji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si dám jen řasenku, připadám si jako nenamalovaná(mám hrozně malé a světlé řasy), takže buďto si udělám aspoň linky, nebo se rovnou vůbec nelíčím.
      Jojo, někomu spíše sluší ten přirozený vzhled.:)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.