Má sbírka Yves Rocher

12:37:00

Ahojky,
dnes bych vám chtěla ukázat mou sbírku od značky Yves Rocher.
Poprvé jsem u téhle značky nakupovala před rokem a půl a řeknu vám, že za tuhle dobu jsem tam nechala nemalé peníze. Tak půl roku jsem tam pravidelně chodila každý měsíc a nikdy jsem neodešla jenom s jednou věcí. Ale pojďme se teď podívat na to, co mi vyhovuje a co je naopak propadák.




Parfémovaná voda Intense – comme une Evidence
Má láska. Koupila jsem si ji na narozeniny a jsem s ní hrozně spokojená. Nádherně voní. Obecně miluju jejich vůně a tahle si dokonce získala i mé spolužáky. Nevím teda, jak dlouho vydrží vonět, ale spolužák mi pořád chválí vůni( a to dokonce i po běhu, nebo-li když říkám, že jsem spocená jak prase).
Každému voní něco jiného, ale určitě vám doporučuji nějakou jejich vůni zkusit, protože voní božsky.





Šampon na barvené vlasy
Tenhle šampón používám od začátku roku, což znamená ode dne, kdy jsem si nabarvila hlavu. Čekala jsem, že se barva bude vymývat míň méně(:D), nebo že bude zářivější. Mé očekávání bohužel nesplnil, ale jinak jsem s ním jako s normálním šampónem spokojená. Pokožka mě nesvědí. Vlasy jsou jemné. Krásně voní jako ostatní věci od této značky. Nemůžu doporučit, ale ani říct, abyste si ho vyloženě nekoupili. 


Šampon na mastné vlasy
Máme tady další šampón, který tentokrát používám doma. Jelikož se mi vlasy hodně mastí, říkala jsem si, že bych vyzkoušela něco na mastné vlasy. Krásně voní, vlasy jsou po něm jemnější, ale neřekla bych, že se mastí pomaleji. Možná je to tím, že nepoužívám jenom tento druh. Opět jsem s ním spokojená jako s normálním šampónem, od kterého už nic neočekávám. Nemůžu doporučit, ani nedoporučit.


Šampon podporující růst vlasů – tak tenhle jsem zatím nezkoušela(anooo, zásoby)


Šampon pro zářivé vlasy
Slibuju, že je to poslední šampón. :D Tak s tímhle jsem byla asi nejmíň spokojená. Vlasy byly sice jemné a docela lesklé, což bylo super, ale dráždil mi pokožku. Líbí se mi to, že zakoupením tohohle šamponu zasadím strom, ale znovu bych si ho už nekoupila.

Sprchové gely
Nebojte, neplánuji tady vyjmenovat můj seznam, které jsem vyzkoušela. No, co vám k nim mám říct. Nádherně voní a překvapivě dlouho vydrží. Jinak opravdu nevím, co k nim dál napsat.:D

Řasenka pro dokonalý objem řas Sexy Pulp
Tak tohle je za mě rozhodně ten nejhorší produkt, který jsem od nich kdy měla. Jsem ráda, že jsem ji dostala při registraci karty. Asi jsem tam dávala moc vrstev nebo já nevím, ale mě teda řasy slepovala. A to dost. Uznávám, že žmolky se dělaly až ke konci výdrže řasenky. Nevyhovoval mi ani tvar kartáčku. Celkově jsem s touhle řasenkou nebyla spokojená, ale co jsem se koukala, lidé si ji chválí.


Korekční tyčinka pro bezchybnou pleť
Áááá, dostáváme se k mé lásce na první použití(no dobře, možná až na druhé). Jako první ji testovala má kamarádka, která mi řekla, že je dobrá a pak až jsem si ji koupila, řekla, že je hrozná. No nezabili byste ji?
Každopádně je úžasná-tedy alespoň pro mě. Mé obavy byly zbytečné. Skvěle zakrývá mé akné. Kruhy pod očima mi teda moc nezakrývá, ale to mi až tolik nevadí. Má příjemnou konzistenci a dobře se roztírá.
Ne, že by to byla jejich chyba, ale jak se má pleť moc mastí, tak tenhle korektor míchám s dalším, který je hůře roztíratelný a udělá mi matnější pleť. Ale to je můj problém.
Korektor doporučuji.


Balzámy na rty
Taky kapitola sama o sobě. Kromě kokosu jsem vyzkoušela všechny příchutě(příchutě?) a všechny jsou fajn. Tyhle balzámy se u mě staly oblíbenějšími než EOS. Krásně voní, chrání rty, dobře hydratují. Některé z nich zanechávají narůžovělý až jemně červené rty, což je taky fajn. Záleží, jaký si zvolíte. Doporučuji.


Rtěnka Grand Rouge
Dobře pigmentované, nevysouší, dobře se nanáší, ale neřekla bych, že dlouho vydrží. Za tu cenu 325,- bych sebou asi cukala a nekoupila si ji, ale pokud využijete slevu, máte ji za příjemných 195,- , což je super. Zatím mám pouze jednu, ale plánuji si koupit ještě nějakou.



Dále máme doma ještě nějaké krémy proti vráskám, ale ty používá máma a nezeptala jsem se jí, jak je s nimi spokojená. Ona toho totiž používá víc.
Pokud chcete nakupovat v yves rocher, doporučuji si založit jejich kartičku. Budou vám domů chodit slevy, můžete získat dárek k nákupu a dostanete dárek k narozeninám. Plus sbíráte body. Určitě se zaregistrujte.

Co vy a tahle značka? Máte od nich nějaké produkty? Navnadila jsem vás na koupi nějakého z produktů?

(tento článek není sponzorován)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Okolo obchodu s touto značkou zvyčajne len prejdem, neviem prečo som sa tam ešte nikdy nepozrela. Ako vidím majú tam skvelé produkty. Ďakujem za tip :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty už toho teda máš! :) Já měla od YR krém na ruce, který byl naprosto skvělý a od té doby si říkám, že konečně musím do obchodu zavítat a koupit si něco dalšího, ale stále jsem nesebrala odvahu :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, jsem na to trochu maniak.:D
      Mně to taky trvalo, než jsem si koupila něco víc než pomádu na rty. Má peněženka by byla rozhodně raději, kdybych zůstala jen u balzámu.:D

      Vymazat
  3. Od Yves jsem ještě nikdy nic nezkusila, ale rozhodně mě to láká :)
    Napadlo mě, Simbdo, jestli bys nechtěla nový vzhled stránky :) Moc ráda bych ti ho udělala :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus.:)
      Už chvíli nad tím přemýšlím. Zatím se spíš koukám po nějakých šablonách, ale pokud bych žádnou nenašla, určitě se ozvu. Moc děkuju za nabídku. Koukala jsem se na tvůj blog a našla jsem tam tvou mailovou adresu(kdyby něco).:)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.