Stěhování na intr

14:04:00

Ahoj,
vítám tě u dalšího článku, kde se tentokrát dozvíš, co si s sebou beru na intr. Věřím, že někteří z vás už jsou nastěhovaní, ale myslím si, že tyhle tipy se vždy hodí.:) Jdeme na to!


-noťas, nabíječka na mobil, prodlužka, fén, varná konvice( Pokud musíte mít revize a bude se dělat hromadně na intru, doporučuju si tohle přivést co nejdřív.)
-jídlo! (čínská polívka to jistí), taška do ledničky(můj tip: pokud se u vás krade jídlo, našij si do kapsičky poutko, které by čouhalo ven, pak si kup zámek a prostě na blbečka si to zamykej). Já totiž nechápu, proč bych měla někoho krmit. :D
-hygiena(suchý šampon, mýdlo, mléko do sprchy, odlakovač, odličovač, uchošťoury, odličovací tamponky, vložky, tampóny…)
-utěrka, ručník na obličej, ručník na hlavu + tělo, popřípadě osuška(pokud chodíš plavat)
-prostěradlo, polštářek, velký a malý medvěd, matrace na postel(je lepší trochu zainvestovat, než spát 4 roky na příšerných postelích), škraboška!, pyžamo, teplé ponožky!
-věci do školy
-oblečení, boty, lžíce na boty, náplasti na puchýře(moje nezbytnost)
-šminky, šperky
-talířek, miska, příbor, hrnky, sklenka
-dekorace(ať nemusíš hledět na bílou zeď)-fotky, svíčka, motýlci na záclony, šperkovnici, perníkové srdce…
-sluchátka, špunty do uší, léky(někdy si připadám jako drogový dealer s mou výbavou)
Tak tady máte pár bodů, co si beru s sebou na intr. Nebyla bych to já, kdyby toho nebylo o mnoho víc. Jsou to věci, které si s sebou vezme asi každý, ale můžete to použít jako seznam.:)
 Takhle vypadalo stěhování z intru v prváku.

Na konec vám přináším pár tipů, jak to celé přežít.
-Udělej si pokoj co nejpěknější. Snaž se navodit pocit tvého domova.(proto taky vlastní povlečení…)
- Buď ohleduplná  k tvým spolubydlícím.Vycházej s nimi co nejlíp.(já získala super holky do pokoje, takže pokud spolu nevycházíte, moc ti neporadím, ale zkus se zeptat, jestli bys nemohla bydlet s někým jiným)
- dělej aktivity, co jsi dělala doma – tančila jsi? Najdi si kurz v blízkosti tvého intru. Tohle bude taky jisté +.
- dodržuj pravidla - nikdo přece nechce problémy, no ne?

- pokud jsi vegetarián, nebo jíš zdravě a strava na intru ti nevyhovuje, zkus si vařit(teda pokud máš možnost). Já takovou možnost nemám.
- najdi si nové kamárady
Tak to je asi tak vše. Třeba článek aspoň trochu pomůže. Hodně štěstí všem v novém šk.roce.:)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. No páni. Ja teda to balenie a cestovanie nenávidím. Keď som šla na strednú, veľmi som uvažovala nad introm, ale ostala som na gympli v pohodlíčku domova, aj keď na výšku ma to za rôčik - dva čaká. Najlepšie je asi chytiť dobré spolubývajúce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to stejné.:)
      Já teď toho lituju, že jsem nešla na gympl.:)
      To je pravda.

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.