10 věcí, které mě štvou

9:57:00

Krásné sobotní ráno,

dneska vám ukážu 10 věcí z mého "nekonečného" seznamu věcí, které mě štvou.



1) Odpadky
Vraždila bych! Zrovna ve čtvrtek jsem šla se svým psíkem lesem a na zemi byl sáček, řekla jsem si no OK-není to tak strašný. O 5 metrů dál: flaška od kofoly, balíčky chipsů, krabičky od cigaret, kapesníky, sklo od chlastu… No jo, a tady se schází ještě děti bez občanky. Nejraději bych je našla a vymáchala jim v těch odpadcích obličej. Omlouvám se, ale vážně to nesnáším.
Dokonce jsem si tak vycepovala kamarádku, že hledala na akci koš, aby mohla vyhodit cigaretu.:D Hups.

2) Když mi odjede šalina
„Miluju“ ten pocit, když utíkám z kopce s kufrem v ruce, abych stihla šalinu, doběhnu na místo, dveře se akorát zavřou, máčkám tlačítko, ale  řidič se rozjede.
Já vím, je to jakoby má blbost, ale když vidí, jak někdo mačká to tlačítko, mohli by otevřít.

3) Když ségra změní plán
S mou sestrou jsem už přestala plánovat. Ona je totiž schopná s vámi zrušit schůzku 5 minut před srazem a o půl hodiny později vám volat „kde jste“. (teď přeháním, ale snad chápete)

4) Když hraji hru a ta se najednou vypne
Agrh… Nekomentuji! :D Ano, jedná se o mé oblíkání..

5) Když se namazaný rohlík otočí na talíři a namazaná část už není na rohlíku, ale na talíři.(chápete?) :D

6) Zabíjení pavouků a ostatní „havěti“
Určitě znáte ten pocit, když se chystáte něco zabít a to „zvíře“ zmizne. Nebo spadne na zem a vy ho nemůžete najít. Vždycky pak přemýšlím, jestli nemám spát na chodbě.:D

7) Koukání na filmy
Stalo se vám někdy, že jste se koukali na film, pauzli jste ho, ale on už se pak nechtěl rozjet?! A museli jste spustit jiný přehrávač? Agrh… (sledujufilmy.cz)

8) Nakupování
Znáte ten pocit, když se vám něco hrozně moc líbí, ale vám to vůbec nesluší? Prostě se to k vám absolutně nehodí, nebo vás to 10x zvětšuje? Nebo když nemají vaši velikost.-_-

9) Když piju něco horkého
Doslova nenávidím, když piju kávu, nebo čaj a zamlží se mi brýle. -_-

10) Koukání na Doktora
Když si pustím Doktora a najednou se tam ZNOVU objeví Dáleci. Tyhle díly totálně nesnáším.:D  (tuhle věc možná nikdo nepochopí)
 +
11) Když si neuvědomím, že si chci do čaje přidat mléko a nenechám si na něj místo.:D

A co štve vás? :)
Simbda.

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Kromě desítky (tu jsem vážně nepochopila :D) mě tohle všechny taky štve, ale snažím se si z toho nic nedělat ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem ani nepočítala. :D Je to seriál pro magory, jak by řekla má kamarádka.:D
      Já taky, ale ta jednička mě fakt štve. Ta mi pije krev.:D

      Vymazat
  2. Skvelý článok,ten 5. bod sa mi stáva skoro vždy :-D A s tou háveďov,neznášam pavúky a keď ho už nevidím pred spaním vtedy sa buď z izby odsťahujem na noc alebo som dovtedy hore kým ho nenájdem :-D (zvyčajne sa však sťahujem :-D )

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem musela spolubydlící zabít brouka, který k nám vletěl, když jsem byla odstěhovaná. No, neobešlo se to bez našeho křiku. Možná si někdo mohl myslet, že nás někdo vraždí.:D

      Vymazat
  3. Točící rohlík! :D :D a 8 vážně nesnáším též! :D :/
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to asi naštve vážně každou! :D :)

      Vymazat
  4. To s nakupovaním poznám, hlavne tie čísla ma fakt hnevajú, skrátka obchody nakúpia len určitý počet kusov z daného čísla a potom nič, bežné pri kupovaní topánok, veľkosť 37 majú asi všetky Slovenky inak si to neviem vysvetliť. Moja sestra síce tvrdí to isté o svojich topánkach a to nosí 41, takže asi opäť raz zákon schválností. S tými číslami ma vie naštvať ešte jedna vec a to ak chýbajú alebo ak sú všetky čísla nahádzané v jednom koši, to sa mi stalo nedávno pri kupovaní bielizne, išlo ma poraziť, niečo som nakoniec našla, no nie tú farbu, ktorú som chcela.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.