Halloween

17:47:00

Krásné odpoledne,

Halloween se pomalu, ale jistě blíží, a proto jsem se vám dnes rozhodla říct/sepsat můj názor na Halloween + vám sem dám i nějakou tu dekoraci.

Jak už jste mohli poznat z úvodní věty, Halloween mi nevadí. Myslím si, že je to fajn svátek, který se mi líbí. Líbí se mi, jak se děti převlékají do nejrůznějších kostýmů a vybírají sladkosti. Vždy mě mrzelo, že se to u nás takhle neslaví.
S přibývajícím věkem(to je jako bych byla stará :D ), jsem se ho rozhodla slavit. Ne, že bych nějak vyzdobila dům, nebo alespoň pokoj na intru, ale začala jsem vymýšlet kostýmy. Letos to bude 3.rok, co se něčeho takového budu účastnit.
Nevím, jestli jste to už poznali, ale jsem dost střelená a takovéhle věci mě baví vymýšlet, takže pro mě je to úplný svátek, kdy popouštím uzdy své fantazii a střelenosti.(ok, dva roky jsem šla skoro za to samé, ale to je fuk:D). Možná i proto jsem se dvojnásobně těšila na hody, protože letos bylo/je skvělé téma – „Filmové postavy“, což znamenalo další kostým. Jupíí. (mimochodem, tenhle článek píšu asi hodinu před tím, než ze sebe udělám někoho jiného)
I když slavím tento svátek, neznamená to, že bych zanevřela na dušičky. Normálně chodím na hřbitov, kde zapálím svíčky. A když si vzpomenu vzít o jednu navíc, zapálím i padlým vojákům. Myslím si, že i přes slavení Halloweenu bychom neměli zapomínat na naše zemřelé.

Trocha informací…
Halloween je anglosaský lidový svátek, který se slaví 31. října, tedy den před křesťanským svátkem Všech svatých, z jehož oslav se v Irsku vyvinul. Děti se oblékají do strašidelných kostýmů a chodí od domu k domu s tradičním pořekadlem Trick or treat (Koledu, nebo vám něco provedu - v Americe typické pomalovávání automobilů, dveří, zubní pasta na dveřích...) a „koledují“ o sladkosti. Svátek se slaví většinou v anglicky mluvících zemích, převážně v USA, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Austrálii, Novém Zélandu aj.
 Název vznikl zkrácením anglického „All Hallows' Evening“, tedy „Předvečer Všech svatých“.(zdroj:Wikipedie)

A tady máte pár tipů na dekoraci a jídlo. Vyřezávanou dýni tady asi nemusím zmiňovat, že?
Tak trochu jinak vypadající párky.



 Lízátko zabalené v papírovém kapesníku.

 To s těmi mandarinkami je super rychlé a podle mě i dobře vypadající.
Zdroj: Pinterest

A co vy, slavíte Halloween? Nebo jste proti tomhle svátku?
Tak já jdu na rychlou procházku s pejskem a pak už se jdu obléknout do kostýmu. Užijte si krásný sobotní večer.
Vaše na večer natěšená Simbda ♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. mne sa tento sviatok páči a je super robiť nejakú kostýmovú párty alebo večierok :P tá výzdoba sa ti podarila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem Halloween a vždy sa teším na také to obdobie, keď je vonku tma, hmla a všetko má tú pravú, skvelú atmosféru. Škoda, že v našich končinách niečo také nemáme :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.