Knižní inspirace/Čtenářská výzva 2016

11:24:00

Dobré ráno,
knihy, čaj/káva a teplo. Tak přesně tohle se mi vybaví při PODZIMU. Nemáte inspiraci na knihy? Tak to čtěte dál! :)
zdroj

Netopýr - Jo Nesbø
Tak dlouho jsem čekala na den, kdy si od něj přečtu knížku, až jsem nakonec byla zklamaná. Dokonce jsem si říkala, že Bez těla byla lepší knížka. Delší dobu mi trvalo, než jsem si zvykla na jeho styl psaní, ale po přečtení téhle knihy už vím, že bych si chtěla přečíst další díl s Harrym.
Děj byl na zamyšlení(tedy alespoň pro mě). Celou dobu jsem přemýšlela, kdo je sériovým vrahem. Ze začátku má kniha klasický průběh detektivek. Pořád čekáte, kdy vás něco překvapí. Já čekala opravdu dlouho. Ani nevím, kdy přišla ta chvíle, ale do knihy jsem se zamilovala a bylo problémem mě od ní odtrhnout. Byla to náhlá láska (asi jako u "Stalker"). I když ten si mě získal dřív.
Knihu můžu jen a jen doporučit. Klasická severská detektivka, která se dobře čte, a u které můžete přemýšlet nad vrahem, ponořit se do děje a číst. Možná co by někomu mohlo vadit, anglické věty. Např. vím, že můj táta by ji jen kvůli tomuhle nepřečetl. Super bylo, jak to vyřešili. Ten překlad na konci byl fajn.
Pro ty, kteří to četli!
Taky si někdo myslel, že to Andrew byl vrahem? Otta mi na vraha neseděl. A nakonec jsem zůstala hledět, kdo byl ve skutečnosti vrahem. Akorát jsem seděla v šalině, když mě od konce knihy dělilo posledních 10 stránek. Asi si všichni umíte představit, jak jsem byla smutná a naštvaná, když jsem zjistila, že jsem na své zastávce a nemám dočtenou knihu.:D
Mimochodem, taky jste milovali Harryho vztah s Birgittou? Úplně mi to trhalo srdce, když ji našli mrtvou.
A co teprve Harry a jeho návrat k alkoholu. Úplně jsem čučela, když Harry mluvil o své minulosti a jak se pak choval. Nebo Andreowa(Andreowa? To je divný.:D) závislost. 
Omlouvám se, ale jsem plná dojmů a nemám to s kým probrat.:D 

Mrtvá zóna – Stephen King
Prosím, vrať mi mé srdce, které jsi ukradl.
Nemám slov. U mě je to láska na první stránku. Sice mě King neskutečně nasral, když tam byla ta scéna s pejskem, ale brzy si to u mě vyžehlil.
Kniha je báječně napsaná. I když jsem se k ní musela hooodně dokopávat, velmi mile mě překvapila a já vůbec nelituji, že jsem jí věnovala svůj čas. Na mém seznamu se tahle kniha posunuje k těm nejlepším.
Na databázi knih jsem jí dala maximální počet hvězdiček. Už jen to o této knize něco vypovídá.

Romeo a Julie – W.Shakespeare
Taková ta klasika, kterou máte přečtenou za jeden den. Mě samotnou překvapilo, jak se mi kniha dobře četla.
Kniha je pěkná, ale kdybych ji nepotřebovala k maturitě, určitě bych po ní nesáhla. Přece jenom jsem ten příběh znala i bez čtení knihy a koukání na film.

Moře a pláž/P.Soukupová/M.Urban/A.Nellis/J.Rudiš/M.Pilátová/J.Moník/I.Hejdová/M.Stárková/
Opět jsem se dostala do stavu, kdy jsem neměla co číst, a proto jsem sáhla po této knize(a taky kvůli čtenářské výzvě). Knížka mě nezaujalo poprvé a ani po druhé. Některé příběhy se mi líbily, ale jinak palec dolů. 


Čtenářská výzva 2016:
1. Spalovač mrtvol - L.Fuks
2. -
3. -
4. Smrt je mým řemeslem - R.Merle
5. Chlapec, který rozdával sny - Luca di Fulvio
6. Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry
7. Zmizelá - Gillian Flynn
8. Mrtvá zóna - S.King
9. -
10. Moře a pláž
11. Bez těla - M.Goffa
12. V lese visí anděl - S. Bjork
13. -
14. Romeo a Julie - W. Shakespeare
15. -
16.-
17. Jsou světla, která nevidíme - Anthony Doerr
18. -
19. - 
20. -
Své tipy na výzvu 2017 můžete posílat sem

Máte teď rozečtenou nějakou knihu? Jak jste na tom s výzvou? 
Krásné prázdniny všem studentům, Simbda ♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Matthew 4:17 Repent, for The Kingdom of Heaven has come near. Matthew 18:11 For The Son of Man has come to save that which was lost.

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvé výzvy jsem četla akorát Zmizelou a líbila se mi :)
    Jinak máš pěkný blog, už asi hodinu ho pročítám...
    Pokud se ti zalíbí můj blog, mohly bychom dát vzájemný odběr?! :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.