Mixit

9:29:00

Věřím, že drtivá většina z vás Mixit už zná a možná si ho i kupuje, ale kdyby náhodou tenhle projekt dvou kamarádů někdo neznal, ráda mu ho představím.

Jak už jsem psala, jedná se o projekt dvou kamarádů, který vznikl v roce 2009. Kluci dali možnost zákazníkům vytvořit si své vlastní müsli z nejrůznějších surovin. Dále si také můžete namíchat kaše, balík mixitek, nebo si můžete objednat něco, co už je „předem vytvořené“. Máte spoustu možností. Mixit dostane v krásných a barevných tubusech, které potom můžete roztřídit na papír a plast. Zároveň si na tubus můžete napsat jeho název nebo vaše jméno.
Jednou za čas je k dispozici nějaký slevový kupón a při nákupu 6 tubusů je doprava zdarma.

Já si míchám své mixity asi 2 roky? Možná 3.:) Ze začátku jsem začínala jen tak zlehka, ale teď se má cena většinou pohybuje kolem 250,-. To ale neznamená, že si nemůžete udělat levnější/dražší mixit. Vše záleží na vašich chuťových buňkách a surovinách, které si vyberete.

Tentokrát jsme mixit objednávali v neděli a už ve středu jsme ho měli doma. Ne vždy je to tak rychlé, ale vyplatí se čekat. Mám ho výborný. Jen ty maliny mám tentokrát extrémně kyselé, tak je příště asi vynechám.:)







Máte rádi Mixit? :) 
Krásný zbytek víkendu, Simbda.♥

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Mix it,znám,samozřejmě,nežiju v jeskyni,jednou jsem měla mixitku,ale musím říct,že takhle si něco namíchat jsem nikdy nezkusila. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixitku jsem zatím pouze ochutnala, ale ještě jsem se ji neodhodlala objednat.:)

      Vymazat
  2. Mix it znám, ale nikdy jsem si ho neobjednala. Teď o tom uvažuji, protože jsem před týdnem dostala bezlepkovou dietu a uvažuji, kde sehnat nějaké bezlepkové "cosi" co bych si mohla alespoň nasypat do jogurtu, tvarohu atd. Mají tam i takovou variantu?
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají.:) a myslím, že jsem ho i někdy jedla, ale teď si tím nejsem jistá. :D
      Myslím, že za zkoušku to stojí.
      Tak hodně štěstí s dietou.♥

      Vymazat
  3. Mixit poznám, ale zatiaľ som ho nevyskúšala. Rozmýšľam, že si to objednám na Mikuláša ako darček odo mňa pre mňa :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle věci jsou nejlepší. Plánuji si dát rtěnku od nyxu.:D

      Vymazat
  4. Mixit miluju! Jejich kaštanová kaše je bezvadná :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ji také celá rodinka miluje... tedy až na mě.:D

      Vymazat
  5. MixIt som chcela vždy skúsiť, aj som si už namiešala nejaké svoje ,ale potom som ho nakoniec nikdy neobjednala...:( ani neviem prečo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.