A zase ty lívance! (matcha, pudinkové, čokoládové)

22:00:00

Krásný večer,
přináším vám 3 recepty na lívance, tak pokud máte zítra ráno čas, můžete je vyzkoušet a pak mi dát vědět, jestli vám chutnali. Hned bych si je dala znova, Tak pojďme na to, ať víte co máte koupit. :)

Matcha lívance
Co budeme potřebovat:
- celozrnnou mouku – 50g
- mléko – 100ml
- vejce – 1
- prášek do pečiva – špetka
- matcha tea –jeden ten sáček(cca. 1  a půl lžičky)
- lžičku cukru(nebo jiné sladidlo)
- kokosový olej

Smícháme mouku, prášek do pečiva a matcha tea. V druhé misce smícháme vejce, mléko a cukr. Sypkou směs postupně přidáváme, až dokud nevznikne hladké těsto. Pak už smažíme na trošce kokosového oleje.

Kakaové lívance
Co budeme potřebovat:
- celozrnnou mouku – 40g
- mléko – 100ml
- vejce – 1
- prášek do pečiva – ½ lžičky
- Holandské kakao – 1 lžičku
- třtinový cukr nebo jiné sladidlo
- kokosový olej

Všechny ingredience spolu smícháme. Těsto by mělo být polotekuté. Na trošce oleje potom usmažíme lívanečky.
Na lívance jsem si dala tvaroh smíchaný se lžičkou medu, nastrouhala jsem čokoládu a nakrájela banán a javorový sirup.

Pudinkové lívance
Co budeme potřebovat:
- pudinkový prášek
- vejce – 1
- měkký tvaroh – 1 lžíce
- bílý jogurt – 2 lžíce
- cukr/jiné sladidlo
- kokosový olej

Vše smícháme a podle chuti osladíme. Pak už smažíme na kokosovém oleji. Nahoru jsem dala tvaroh s třtinovým cukrem, banán a mandarinky a javorový sirup.

Dobrou chuť! Určitě mi dejte vědět, jestli nějaké z nich zkusíte. A jaké jsou vaše oblíbené lívance? ♥ :)
Simbda

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Lievance mi chutia s nutellou, no tvoje vyzerajú skvelo. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To je zlo vidět takovýto článek takhle večer :D Každopádně vypadají fakt úžasně! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ono je zlo to vidět kdykoli.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.