Fantastická zvířata a kde je najít

22:00:00

Ahojky,
hlásím se vám tady s dalším článkem hodinku po tom, co jsem přijela z kina. Tak se pojďme mrknout na film, který je teď nově v kinech.
Zdroj: Google

Jelikož si myslím, že většina z vás už o tom filmu slyšela, je zbytečné o něm něco psát. Kdyby se tady přece jen našel někdo, kdo neví, o co se jedná, tady je trailer:

Hned na začátku musím uvést, že nejsem fanouškem Harryho Pottera. Sice jsem viděla všechny díly a ano, Harry je fajn, ale osobně jsem mnohem víc propadla Stmívání. Z mého pohledu je film skvělý. Jak obsazením, tak dějově. Také se mi líbilo, že tam bylo propojení s Harrym(ty Bradavice...). A to, že se tam tolik nevyskytovaly kouzla? No tak to mi vůbec nevadilo. Sice jsme seděly v první řadě a mně krásně bolí za krkem, ale to 3D bylo úžasné. Stálo to za to.
Film se mi líbil mnohem víc než filmy s Harrym. Naopak fanouškům Harryho Pottera se tento film až tolik nelíbil(alespoň co jsem zaregistrovala). Řekl to i můj kamarád, ale po naší výměně názorů, kdy jsem mu řekla, že on jako fanoušek Harryho to vidí jinak, dal mi za pravdu a řekl, že film byl dobrý(jen ho tedy nesměl srovnávat s Harrym :D ).
Jen se mi tedy zdálo, že konec byl zbytečně uspěchaný. Také bych tam našla pár nesrovnalostí, ale jinak super. 
Filmu bych dala tak 8,5 bodů z 10.
A co vy? Byli jste na něm v kině? Poznali jste na konci Deppa? Já tedy ne.:D
Simbda♥




You Might Also Like

6 komentářů

  1. V kině jsem byla s přítelem. Film se mi jakožto fanouškovy Harryho moc líbil a odcházela jsem víc než spokojená. A co se týče Deppa, napadlo mě že to je on, ale před přítelem jsem radši mlčela kdyby to náhodou nebyla pravda :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi první! :)
      já ho teda vůbec nezaregistrovala :D

      Vymazat
  2. Také jsem ten film viděla a byl naprosto božský, mloka jsem si zamilovala :) a Deppa jsem nepoznala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky.:) Nejraději bych si všechny ty zvířátka koupila. ♥

      Vymazat
  3. tam byl Depp? :D byla jsem v kině, nejsme vyloženě fanoušek Harryho, ale pokaždé když je v TV musím ho vidět a všimla jsem si pár nesrovnalostí a neuplného navázání na Harryho, na to, že by to mělo jakoby navazovat.:) Jinak za mě celkově taková pohodovka.:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, úplně na konci.:D
      Já nevěděla, jaká přesně návaznost by tam měla být. I když jsem třeba čekala, že by se mohli znát.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.