Inspirace pro krátké vlasy

21:45:00

Krásný večer(tedy alespoň doufám, že ho máte lepší než já),
vítám vás u dalšího článku. Jelikož to bude za několik měsíců rok, co patřím mezi krátkovlasé, dnes vám chci přinést pár tipů na účesy pro krátké vlasy.

Nebyla bych to já, kdybych si to nějak neokecala. Miluju změny-a to jakékoli. Takže bylo logické, že se po x letech zase vrátím ke krátkým vlasům, jen jsem nečekala, že to přijde tak najednou. K této změně mě tak trochu přivedla Domča , která se nechala ostřihat. A jelikož se mi její vlásky hrozně moc líbily, nechala jsem si je taky zkrátit.



Je to pro mě pohodlnější. Vždy jsem říkala, že chci mít dlouhé vlasy, abych si s nimi mohla dělat různé účesy, ale to byla lež. V životě jsem si žádný neudělala.(klasika) Ani na ples a ani na prodlouženou. Já na tohle prostě nemám ruce. No a tak není jedno, jestli budu nosit rozpuštěné vlasy dlouhé, nebo krátké? Mně to jedno je. :)
Pokud patříte mezi ty zručnější a baví vás dělat účesy, mám tady právě pro vás tipy na krátké vlasy. Tak pojďme se na ně mrknout.

Milabu
https://www.youtube.com/watch?v=cSIfP2ugomE






Erin Rose
Je nádherná, co?



Luxy Hair

Claribella



PartyJordan
https://www.youtube.com/watch?v=cPOG4nssS18
(zdroj:google)
A jaké máte vlásky vy? Preferujete krátké, nebo dlouhé.
Dobrou noc, Simbda ♥


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Krátke vlasy som nosila celých 9 rokov na základke. Od strednej školy sa to zmenilo a odvtedy mám stále skoro rovnakú dĺžku vlasov cez prsia 😊 Takže u mňa skôr dlhé vlasy,pretože krátke sa mi nehodia 😕 Zaujímavé inšpirácie 😊

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě nesluší. Respektive já bych řekla, že mi nesluší nic, ale ty krátké vlasy jsou rozhodně lepší.:)

      Vymazat
  2. To se mi přesně hodí :) super článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda. :)
      V příštích týdnech plánuju jako by pokračování, kde se budu věnovat účesům na ples. Taky hororový výběr. Kór já jsem taková ťula, která si ani nežehlí vlasy, takže když jsem dneska dělala zkoušku na ples, kdy jsem si je chtěla navlnit, dopadla katastrofálně.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.