Produkty na akné

10:18:00

Vítám vás u dalšího článku, ve kterém se budu opět věnovat Akné. Tentokrát se zaměřím na produkty, které používám.
Ještě před tím, než tohle začnete číst, chci říct, že každému zabere něco jiného. To, co zabralo spoustě jiných dívek, u mě úspěch nemělo a zase naopak. Tady se asi vyplatí jenom zkoušet a čekat.:)
Protože se akné nevyhýbá ani youtuberkám, přikládám tady jedno video o akné od Sendy Maoam.


Jako první bych chtěla zmínit úžasné produkty, které mám od své doktorky. Bohužel teď nejsou nikde k dostání, ale i přesto se o nich chci zmínit.

Eclaran 10
I když bych ho měla používat každou noc, používám ho jen doma, protože může bělit (a taky že bělí) oblečení, povlečení… Také zanechává takový zvláštní smrad na oblečení. Ale jinak je prostě úžasný. Vždy po jeho použití mám sice suchou, ale krásnou pleť a z dálky by člověk ani neřekl, že mám akné. Bohužel tento „efekt“ asi za hodinu-2 zmizí.

Isotrexin
Tento „gel“ bych měla používat každé odpoledne, ale jelikož nesmrdí a nebělí, používám ho na intru na večer. Řekla bych, že je každého věc co kdy používá. Přece jen daný jedinec musí přijít na vhodnou kombinaci sám.
Řekla bych, že jeho účinky ve zmenšování a zničování akné jsou o hodně slabší než u Eclaranu, ale stejně jsem s ním hodně spokojená (beru v potaz to, že má jiné složení a jinak se má používat).

Abych zůstala u toho, co miluju, tak tu jako další musím zmínit Pleťovou vodu pro odstranění komedonů od Oriflame. Ta vodička je prostě skvělá. Pleť krásně čistí, zmatňuje, jenom lehce pálí a lehce smrdí. Taky vysušuje, za což jsem taky ráda. Co se mi tedy zdá, že neplní, je to, že má předcházet vzniku černých teček, to u mě rozhodně neplatí. Jinak jsem s produktem spokojená a můžu ho doporučit.

Čistící olej z čajovníku
Já tento olejíček používám na takové to zarudlé akné, když na něj nechci dávat nějaký gel nebo krém. Neřekla bych, že jeho užívání nějak extrémně pomáhá, ale když si to mažete pravidelně, nějaké výsledky tam vidět jsou. Mé spolubydlící už po dni natírání mizí akné. 

Mýdlo
Já už tedy nevím, od jaké značky ho mám, ale když se zeptáte v lékárně na mýdlo proti akné, určitě vám něco dají. Je to totiž skvělá věc. Zbavuje pleť nečistot a zároveň ji zmatňuje, a pokud si opravdu pravidelně budete pleť mýt, zároveň ji vysuší. (jó, to moje sušení pleti)
Myslím si, že by to nemělo chybět žádné osobě trpící akné.:)

Bione Cosmetics Intenzivní pleťové sérum
Naprosto skvělá věc. Mám druhé balení a rozhodně si plánuji koupit další. Já tohle sérum používám hlavně na záda, dekolt a ruce. Funguje naprosto skvěle a všechny tyto místa udržuje téměř bez akné. Nebo alespoň bez těch „boláčků“.
Co se týče pleti, no, to u mě jako nic moc. U mě působí jen na zarudlé akné, které se na mém obličeji sice objevuje, ale ne v takové míře.
I tak vám doporučuji tohle skvělé sérum koupit.

Aknelot – kosmetické náplasti
Zase super věc, ale u mě zabírá pouze na začervenalé akné. Doporučuji je vyzkoušet, ale neměla bych být vámi velké očekávání.
Pak samozřejmě používám různé peelingy, ale těm bych se chtěla věnovat zase příště.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Super clanok a video, v podstate tieto veci vobec nepoznam a to tiez bojujem s akne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      ani se ti nedivím, vždyť je xxxx produktů na akné :)

      Vymazat
  2. Mně na akné nejvíc pomohla zdravá strava - absolutně žádné sladké a smažené a zlepšení o 90%. Akorát teď jsem ty sračky zase začala jíst, tak s tím musím rychle něco udělat, protože opět pozoruju zhoršení :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mne tiež asi najviac pomohli predpísané krémy, hlavne Duac gél to bol hotový zázrak a ešte Zineryt. Tiež mi pomohlo vypustiť čistiace a vysušujúce gély z pleťovej starostlivosti a čistenie pleti mydlom, ja používam najradšej mydlo Dove, vtedy je moja pleť v perfektnom stave. Tiež som prestala piť kávu a pijem zelený čaj, to bol skôr ťah z dôsledku tráviacich ťažkostí, ale pomáha to. A tiež je dosť dobrý Aknecolor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknecolor mi nějak zvlášť nevyhovoval, takže jsem ho přestala používat a raději nepoužívám žádný make - up.
      Po těch krémech se mrknu, protože ty mé přestaly vyrábět.

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.