Vánoce jsou za dveřmi! - dárky pro sestru/kamarádky

22:58:00

Krásný večer všem.
Tenhle typ článku, už jsem chtěla vydat dřív, ale furt se mi nechtělo(hups). Pak jsem se k tomu konečně dokopala a  rozhodla se, že to vydám 24.11.(měsíc před Vánocemi - ne, že by to někoho nenapadlo). No a před asi 3 minutami jsem se rozhodla, že udělám víc takových článků a všechno to rozdělím, takže pokud si nevíte rady s dárky, snad vám mé tipy pomůžou a vy něco pěkného koupíte.♥



Pro sestru/kamarádky
Podle mě je Pandora skvělým dárkem. Hlavně zůstane památkou na celý život.


Termohrnek 
Cestuje? Nebo chce cestovat? Tohle by se mohlo líbit. - klik sem
Plechový hrnek
Tak ten je úžasný, co myslíte? A je opět ze Zootu.
Taška přes rameno
Tak tuhle tašku jsem chtěla koupit své sestře, ale nelíbila se jí. -.- Nečekám, že si tohle někdy přečte, ale víš, co si můžeš...:D Najdete ji opět na Zootu.
Vlastně se prostě mrkněte na Zoot, protože tam mají skvěl věci.
(haha, hlavně, že ještě nic nemáš :D )

Je vaše kamarádka/sestra ve vztahu? Odpověď zní ANO? No tak jí kupte tento super ovladač, kterým bude ovládat muže! :) (mají ho i pro muže)


Notino.cz
Tady máte takový výběr věcí, které se mi zalíbily. Pokud víte, co dotyčná používá, tímhle dárkem nešlápnete vedle. (btw. ty lip smackery jsou fakt skvělý! ♥)
Věci na cvičení
Osobně se v tomhle moc nevyznám, ale pokud vy se v tom aspoň trochu vyznáte, může to být fajn dárek.
Já řekla ségře ať si vybere nějaké triko na cvičení, že jí ho koupím. Letos jsem nějaká líná.:/
Věci jsou ze sportisima.

Věci s motivem oblíbenců
Ježíšku, prosím.

Polštářky
Mně osobně se velmi líbí tyto, ale na můj vkus jsou tady až příliš drahé. Viděla jsem je i na alliexpressu, ale nevím, jestli bych riskovala to, že nepřijdou včas.

A právě s těmito polštářky se mi pojí dárek, který jsem dávala minulý rok. Nazvala jsem ho alkoholickým balíčkem. Balíček obsahoval malou flaštičku alkoholu, knížku, co dělat proti kocovině (najdete v levných knihách) a česnekovou polévku.  
Mám ráda tento typ dárků, kdy si s ním můžu pohrát.
Mimochodem, v nanu-nana mají deskovou hru, která obsahuje 4 skleničky na panáky + hrací figurky a kostku. Stojí to myslím kolem 150,- a já ji prostě musela koupit.
A celkově se běžte kouknout do Nanu-Nana, protože tam mají skvělé věci! :)

A jako poslední vám přináším tričko z martinus.cz, které potěší všechny knihomoly! :)
Tohle triko není jediné, které tam mají. Určitě doporučuju se na ně mrknout a já se snad konečně odhodlám si ho také koupit.♥

Jo a v Kiku teď mají velké medvědy. Já takový dárek kupovala minulý rok ségře k narozeninám. Samozřejmě, že od kluka by to bylo lepší, ale tak...

Tak to je pro dnešek asi vše. Příště můžete čekat nápady na dárky zase pro někoho jiného? 
Máte už nakoupeno? :)
Simbda.







You Might Also Like

9 komentářů

  1. Opravdu krásné tipy hlavně ten plecháček s nápisem, ty jsou celkově boží ;) já zjistila že mi ještě sousta dárků chybí, ale nějak nemám čas je nakoupit natož vymyslet ;) nemáš i nějaké tipy co pro chlapy? :D

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Taky se mi moc líbí. Jen škoda, že už právě pro kamarádky dárky mám.
      Taky mi jich ještě spousta chybí. Už se vidím, jak to budu řešit 2 týdny před Vánocemi.
      Plánuju ještě udělat takový článek s dárky pro mamku, taťku/kamarády/přítele a potom takové ty dárky pro všechny.:)

      Vymazat
  2. Skvelé tipy na darčeky 😊 Ešte som nejak nepremýšlala nad tým čo kúpim rodine,ale už by som asi mala začať leď vidím ako ten čas letí 😑

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš být v klidu, já mám taky jen pár kousků.:)

      Vymazat
  3. súper nápady na darčeky, najviac sa mi páči tá platenná taška tú by som si aj ja kúpila ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tipy jsou super, jenže já jakožto šestnáctiletý člověk, pro kterého je těžké si najít brigádu, ze které si nevyrve vlasy, nemám momentálně ani floka :D. Momentálně doufám, že mi vyjde brigáda v restauraci, jinak mí blízcí letos dostanou maximálně tak neviditelný dar lásky a přátelství :D.
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně? Já na dárky šetřím celý rok! :D A letos na ně padne má letní brigáda.:D Neříkám, že vždy kupuji drahé dárky, ale třeba my se s kamarády domlouváme na společném dárku, takže se dohodneme na částce a pak koupíme jeden velký dárek, než samé kravinky(jak tomu dřív bývalo zvykem).:)

      Vymazat
  5. Skvělé tipy! Naprosto jsem se zamilovala do termohrnku, asi už vím, co si budu přát já :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Především se teď bude hodit.:)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.