Vánoce jsou za dveřmi! - dárky pro muže/kluky

22:13:00

Ahoj všem,
jelikož bych řekla, že u vás měl minulý článek na toto téma docela úspěch(najdete ho tady), jsem tady  s dalším článkem o dárcích. A tentokrát se mrkneme na dárky pro muže/kluky.

Nevím, jak vy, ale já nenávidím nakupování dárků pro mužské pohlaví. Je to strašné a fakt to nenávidím(-.-).(jasně, zopakuj slovo nenávidím ještě 10x) Doufám, že nejsem sama. :D Dárky, co tady uvidíte, jsou většinou dražší. Nemyslete si, že já vždy(téměř nikdy) kupuju tak drahé dárky. Prostě to berte podle svých možností.:) Třeba na takové kamarády se můžete skládat. My to tak začali dělat s narozeninami. Podle mě je to lepší, než koupit sice hodně dárků, ale samé kraviny. Raději jeden pořádný.:)
Tak teď jsem se zase vykecala a můžeme jít na to. 

Cesta někam...(vážně teď nemyslím do prdele :D )

Např. můj táta se zajímá o 2SV. Takže tady mě napadá cesta do Osvětimi. Teda tento dárek jsem si "vymodlila" já na své narozeniny, ale jeho to od té doby chytlo. Možná, že kdyby se o toto téma zajímal už dřív, mohl to být jeho dárek.
Takže pokud máte někoho, kdo se zajímá o Osvětim, už víte, co mu můžete dát.

Věci od oblíbeného interpreta
Tady mě napadl Garand(kteří jsou mimochodem dobře vyprodaní). Tip pro Brno: 8.prosince od 14:00 bude Paulie v Brně a budete si moct koupit jeho věci(kdyby to někdo nevěděl :D ).
Tady máte tu událost.

Zoot.cz
A zase pár věcí ze Zootu.

Zazitky.cz
Abych pravdu řekla, nemám s touhle stránkou zkušenosti, ale jelikož máme známého, který vlastní Mustanga(víc vám k tomu neřeknu-s auty si moc nerozumím :D ) a tátovi se projížďka ním líbila, tak jsem vyhledávala stránku, která něco takového poskytuje. A to je právě tahle stránka.
Můžete tady najít např.: jízdu v bojovém tanku, nejrůznější automobilové zážitkysportovní nebo vzdušné zážitky
Musím říct, že z těch cen mi stojí všechny vlasy, ale tak pokud jste bohatší, nebo máte našetřeno, tak proč ne.:) (jen nápad)

Steak House
Přiznejme si, že většina mužů ráda jí. A taky má ráda steaky. Alespoň si to já myslím, tak svého miláčka/tatínka můžete obdarovat takovouhle poukázkou.

Sportovní výbavička
Znovu opakuji, že se v tomhle nevyznám.:D Věci jsem si "půjčila" ze SPORTISIMA.

Elektronika
Co třeba holící strojek? Nebo pokud máte ve své blízkosti maniaka do techniky, poraďte se s někým dalším, co mu koupit. 
Pro závisláky na mobilu doporučuji Power banku. 

Věci pro sportovní fanoušky
To jsem taky našla pěkné věci na stránkách sportisima. Můžete koupit jak věci na fandění, nebo lístky na zápas. Nebo knížku o daném sportovci. Je tady spousta možností.

Voňavky
Tohle je taková ta poslední záchrana. Jen to už máme doma zakázáno. Řekla bych, že bychom si mohli otevřít parfumerii s pánskými voňavkami.:D

Vtipné dárky


Kosmetický balíček(mají jich tam víc)
Řekl vám někdy muž/kluk, že by chtěl hodinky s vodotryskem? Ano? Tak tady je máte.

A jako poslední bych tady zmínila "Calvinky". Můj kamarád by mě za tento dárek snesl snad modré z nebe.:D (možná tak na jednu sekundu)



A teď ultra levná třešnička na dortu v podobě:
tralala
.....
poukázek!
Nemyslím teď takové ty klasické poukázky, ale poukázky např. na snídani do postele, jedno umytí auta, vyskládání myčky místo miláčka, masáž... Stačí jen zapojit fantazii! :)

Líbily se vám dárky? Máte už nějaké koupené?
A ještě chci jen říct, že bych velmi ráda přidávala články i v průběhu pracovních dnů, ale wi-fi na intru blbne tak, že jsem ráda, když se připojím na minutu.(a to bez keců)
Krásný zbytek večera.
Simbda

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvelý nápad na darčeky! Najviac sa mi páči asi tá prvá možnosť a to nejaký výlet, napr. do Osvienčimu. Myslím, že je to oveľa lepšie, ako nejaké tričko alebo tak :D
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem toho názoru. Navíc to může být dárek i pro vás jako někoho, koho vezme s sebou.:D :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.