Mikulášská nadílka, nebo - li jak jsem odtančila ples se zlomeným prstem

22:14:00

Mikuláš se u nás stavil už v pátek a přinesl mi pěkně nepříjemnou nadílku - ale k tomu se dostaneme. Dnešní článek byl původně naplánován jako zhodnocení plesu VUT a byl by spíš plný fotek, jenže osud tomu chtěl jinak a o plesu tady bude minimum.
Pohodlně se usaďte, teď vám totiž povím příběh o jedné šikovné holčičce.

Pátek začal trochu netradičně. A to tak, že místo toho, abych vstávala v 6, vstávala jsem po 7. Řekla jsem si totiž, že poprvé zaspím a vyspím se na ples. Takže to bylo v pohodě. Vše vycházelo tak, jak mělo, ale pak...
Tak jako první, co se ten den „posralo“, bylo to, že se mi vylilo kafé do baťohu a podařilo se mi zničit zadání chem. olympiády(ta učitelka mě zabije – měla jsem vás ráda:D), pak jsem čerstvě nalakované nehty utřela do svého nového baťohu Vans – potlesk pro mě. A tak v duchu jsem si říkala „No kdo ví, co se dneska posere.“  V té chvíli jsem si opravdu nepředstavovala, že pojedu  do dvou nemocnic. Říkala jsem si, že se maximálně opiju(což se samozřejmě nestalo, protože mi není  18 :D), nebo roztrhám šaty.
Hezky jsem si přijela k sestře a říkám jí, že musíme jet koupit Pandoru mamce k Vánocům(k tomu se váže taky příhoda  - aniž bych o tom věděla, ségra mi ji nabalila do kufru a mamka, když mi vybalovala kufr, tak ji našla - super, překvapení se nekoná). No a jak jsem ji hnala, abychom se pak i stihly nachystat, tak jsem si nevšimla, že mají vyvýšený betonový práh. No a jak jsem valila, tak jsem do něj plnou parou nabourala. Tak jsem chvíli skákala po jedné noze a byla jsem sprostá jako dlaždič(asi si to dovedete představit). Měla jsem hned pocit, že ji mám zlomenou, ale zase jsem si říkala, že přece nemůžu být tak šikovná. – jsem.:D Všichni mi říkali, že to rozchodím a abych pravdu řekla, já si to taky nalhávala. Tak nějak jsem přežila nakupování a pro jistotu si koupila balerínky. Přece jen jsem si říkala, že i bez naražené nohy jsou podpatky zlo. 
Pořád jsem přemýšlela jestli jet, nebo nejet do nemocnice. Jenže se mi tam nechtělo. Chtěla jsem na ten ples.
Tak nějak noha nepřestávala bolet, kukuřice byla už rozmrzlá, ale já byla pevně rozhodnutá ze sebe udělat priceznu a ples si užít. Haha. Ty jsi ale naivní. 
Jelikož jsme nestíhaly, vykašlala jsem se na své vlasy a stáhla je jenom do culíku, což mi extrémně neslušelo. Make up taky nic moc. Boty hrůza. Jediné ty šaty byly krásné.
Ples byl nádherný. Poklona organizátorům.Samozřejmě bych tam našla spoustu chyb, ale nic není dokonalé. Opravdu tam doporučuji jít. Jen si s sebou vemte dobrou partu.
Ples jsem si užila, a dokonce ho i protancovala(ano, i se zlomeninou). Jenže když jsme přijely domů, zjistila jsem, že tak nějak je můj prst fialově hnědý. Ups. No teď do nemocnice nejedu. Ještě chvíli to vydrží. Znova kukuřice a tři hodiny spánku. V noci horečka a já se ráno probudila zmáchaná. Budím ségru s kocovinou. "Probuď se. Jdu si dát sprchu a pak jedeme do nemocnice." Umíte si asi představit, jak se na mě koukala - jako na vraha.
Jely jsme do nejbližší nemocnice, jenže to nám nedošlo, že mně není 18.let. Tak do dětské. Uf. Celkem štreka. 
V nemocnici rentgen a fakt divně se na mě dívali, když jsem jim řekla, že jsem narazila do prahu a myslím si, že to mám zlomený. 
Samozřejmě, že jsem to měla zlomený. Dokonce se mi podařilo správně určit místo zlomeniny. Ta medina je mi asi souzená. V čekárně se mě zeptal pár, jestli se mi to stalo při volejbale, nebo basketu. "No, víte, já narazila do prahu."
Takže tohle je má story. Až uvidíte holku, jak utíká na šalinu od sv. Anny, jsem to já. Ty přechody z nemocnice do nemocnice mě zabíjejí.:D Podržte mi kdyžtak šalinu, prosím.:D
A co bylo taky dobré. Asi před týdnem jsem se koukala na video od Kristýnky, která si zlomila prst v Irsku. Určitě se na to podívejte! :)
To je vše. Dávejte na sebe pozor a vidíme se u dalšího článku.
Simbda ♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Absolutně jsem se vžila do situace. Když se něco sere, tak se to prostě sere :DD. A mimochodem, kdysi jsem si nalomila nártní kost, když jsem vstala od počítače a šla se napít. Prostě jsem hodila držku a bylo to :D!
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tebe asi nemám.:D Na nártní kost musela hrozně bolet.

      Vymazat
  2. Vážně tě obdivuji, že jsi s tím prstem zvládla prožít/přežít celý ten ples. Muselo to dost bolet! Chápu, že jsi si celou dobu říkala, že to bude jen naražené, protože se přeci i říká, že naraženina bolí víc než zlomenina a komu by se chtělo do nemocnice, ale je dobře, že jsi tam nakonec zašla. :)

    Nakonec bych tě chtěla pozvat na Vánoční giveaway, které probíhá na mém blogu. Protože Vánoce jsou o obdarovávání! ♥

    www.enthusias-ter.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si zpátečně říkám, jak jsem mohla tančit, když teď na to nemůžu došlápnout.:D
      Jako ono kdyby to nezfialovělo a nezhnědlo, já bych tam nešla.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.