Plesová sezóna - inspirace

13:43:00

Ahojky,
plesová sezóna se pomalu, ale jistě blíží. A jelikož já velmi podcenila přípravy na ples a nechci, abyste dopadli jako já, přináším vám trochu tipů a nějakou tu inspiraci na ples. A taky si myslím, že je dobrá nějaká změna od článků s tématikou Vánoc.


Vlasy







Nehty
Nemusíte si hned nechat dělat umělé nehty. Stačí, když si je budete chvíli pěstovat a pak je nalakujete nějakým tělovým lakem, na každý prst nalepíte kamínek a bude to vypadat skvěle. Tak jsem to udělala i já. V jednoduchosti je krása.
Tady vám přináším pár fotek nehtů, které se mi velmi líbily.
Zdroj: pinterest (koláž - já)

Šaty
Šaty jsem vyhledávala na stránce glami.cz, kde najdete opravdu velký výběr šatů. Tady je pár, kterých se mi líbilo. Osobně musím říct, že ty ceny mě někdy překvapovaly, ale tak... Jednou si udělat takovou radost.(možná se nějaké ceny změnily)

Červené plesové šaty Becka - 1 498,- botovo.cz
Černé šaty se zdobeným dekoltem - 1 679,- zoot.cz
Světle růžové šaty - 1 405,- botovo.cz

Bloody Marry plesové šaty - 2 300,- poshme.cz
Dlouhé bálové šaty Apart - 1 874,- moda4u.cz


Modré plesové šaty - 2 300,- poshme.cz
Krémové šaty se spadlými rameny - 2 449,- zoot.cz



Meruňkové vzorované šaty - 1 161,- zoot.cz
Starorůžové šaty s krajkovým detailem - 3 359,- zoot.cz


Psaníčka a boty vám sem dávat nebudu. To bych to totiž rovnou musela celé předělat a udělat si vlastní outfity. O:)

Ale protože jsem hrozná straka(ups), musím vám sem dát taky nějaké šperky. Opět jsem hledala na stránce glami.cz(odkaz byl nahoře). Hlavně nezapomínejte na to, že pokud máte zdobené šaty, šperk se už někdy nehodí.
V jednoduchosti je přece krása. (znova připomínám - někdy to holky/ženy přehánějí)

Náhrdelník Joyas Nadia - 399,- kabelecky.cz
Náhrdelník Joyas Dorra - 290,- kabelecky.cz
Bílý perlový náhrdelník s černou perlou - 2 800,- klenota.cz
Brož - modrý krystal - 189,- sperkymoda.cz
Náušnice Swarovski - 2 390,- vivantis.cz


Věřím, že všechny budete vypadat krásně a doufám, že si ples užijete. ♥ 
Zároveň vám chci popřát krásné Vánoce. Přeji vám všem ať si tento čas co nejvíce užijete, načerpáte energii a také abyste dostali vše, co si přejete. Já vím, Vánoce nejsou o dárcích, ale člověka potěší, že si na něj někdo vzpomněl. 

S úsměvem na tváři, 
 Vaše Simbda. 



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tie účesy sú nádherné, niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na plesy moc nechodím, ale tiež si myslím, že tie učesy sú krásne ;))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.