Rychlodárky

21:48:00

Zdravím, 
konečně jsem se dostala k dalšímu napsání článku a chci ho vydat hned, protože dnešek je prostě skvělý. Je 4. adventní neděle a fanoušci biatlonu dostali předčasný dárek! Pane bože, viděl to někdo? Gabča byla tak skvělá. No, asi se tady o tom nebudu rozepisovat, ale klobouk dolů, lidi. 
No a jelikož jsem byla neschopná nakupovat dárky s těma berlema(příběh o mé šikovnosti tady), čeká mě to tento týden. A pokud to necháváte doopravdy až na poslední chvíli, tady máte nějakou inspiraci.

Knihy
Jedno jaké - ať už nějaké encyklopedie, detektivky, autobiografie, romány... Kniha je téměř vždy dobrý dárek.

Poukázky
Na masáž, do obchodu, restaurace.
Nebo nějaké lístky. Ať už na koncert, nějaký zápas, nebo muzikál.

Zavařovačky

Saně ze sladkostí
Zdroj fotek - Google

Charitativní dárek
Tohle jsem nevěděla, jak popsat.
Myslím tím Dárky pro život, Adopce panenek...
S tímto tématem mě napadl UNICEF, ale já dřív kupovala dárky od projektu Bez mámy.

Dárkový poukaz
Tohle je taky něco pro lidi, kteří rádi darují ručně vyráběné dárky. Uděláte si kartičky a na ně napíšete poukázky. Např. na snídani do postele, umytí auta, nádobí, vyvenčení psa... Chápete? :)

A to je ode mě pro dnešek vše. Užívejte si zbytek neděle, vaše Simbda.♥



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvelý a pomocný článok! Ja som si tento rok dala záväzok, aby som darčeky nakupovala na poslednú chvíľu a neverím, že sa mi to podarilo! :) Darčeky už mám, síce nie zabalené, ale na to bude ešte čas :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho dala taky. A taky, že jsem začala už v říjnu, ale pak jsem si řekla, že zbytek dokoupím začátkem prosince, ale bohužel.:D Osud :D
      Musím říct, že poprvé jsem nakupovala dárky týden před Vánoci a taky naposledy. Hrůza! :D

      Vymazat
  2. Tie zaváračky sú super tip. Môžeš tam šupnúť prakticky všeličo! Neraz som tento nápad sama vyskúšala a mal dobré ohlasy ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * How to be Parisian chic *

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé typy! Ja som tiež kupovala darčeky na poslednú chvíľu a stavila som na úplnú klasiku - knihy! Tie nikdy nesklamú :) Krásne sviatky ♥
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.