Citrónovo-makové lívance

9:41:00

Dobré ráno,
dnes jsem si udělala asi už po 150 tyhle  Ú-Ž-A-S-N-É lívance a řekla jsem si, že se o ten recept s vámi musím podělit.

Autor: healthykate

50g celozrnné mouky
10g třtinového cukru
15g máku
1 vejce
60ml mléka
šťáva z půlky citronu
špetka prášku do pečiva
Smícháme a děláme lívance na pánvi s kokosovým olejem. Já mám nahoře tvaroh, banán, borůvky a javorový sirup. Mňam!





Mimochodem, přidala jsem novou stránku/kategorii  101 cílů za 1001 dní a najdete ji vedle domovské stránky, tak se můžete mrknout.

Krásný zbytek dne! :) 
Simbda.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vyzerá to fakt super, určite doma skúsim spraviť :)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa srdečne pozývam!:)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Wuaa, vyzerajú super :) Niekedy skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lievance vyzerajú úplne skvelo a teraz mám na ne nesmiernu chuť :3 mňaamka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.