Jak prožít/přežít Valentýn

21:37:00

Ahojky,
jako první bych chtěla říct, že jestli ta wi-fi na intru bude dál blbnout, asi se zblázním. Jinak by totiž článek byl samozřejmě dřív. To je má omluva. A teď článek. :D

Valentýn. Očekávám, že se tady najdou lidé nejrůznějšího názoru na něj, ale to nevadí. Jsou tady lidi, kterým přijde tento svátek blbý. Kteří zastávají názor, že je to prostě amer.svátek a je to tah obchodních řetězců. A vlastně mají pravdu.
Pak jsou tady lidé, kteří ho slaví.
Lidé, kteří kvůli němu upadají do „depresí“.
A pak jsem tu já. Já patřím do 2 sk. Jsem člověk, kterému tenhle svátek nevadí. Zároveň, ale nejsem zadaná, takže pro mě nebude důkazem lásky (pokud teda nemyslíme mou „lásku“ k biochemii a histologii), ale jinak bych ho klidně slavila. Jen mi připadá, že někteří lidé to přehánějí. Mnohem lepší mi přijde slavit výročí. Raději i to měsíční. Nějakou drobností. Snídaní do postele? SMS? Kytkou? Čokoládou? Kinem? Než slavit svátek, kdy se obchody předhánějí s těmi nehoráznými ciframi. Ale myslím, že drtivou většinu dam potěší, když zrovna v tenhle den dostanou něco krásného.
Ale teď dost o názoru/ úvodu/ mém myšlenkovém chaosu!
Minulý rok jsem zažila skvělý Valentýn. Vážně. A to i nezadaná. Protože my ženy jsme prostě skvělé a umíme si udělat den skvělým, i když jsme nezadané. No a co. A jak jsem ho tedy prožila? Brownies, šlehačka, ovoce, chipsy(hodně chipsů), cola(samozřejmě light – držím dietu) (tu vedlejší závorku samozřejmě neberte vážně - cola byla spolubydlící),  film a můj parťák do pohody i nepohody, nebo – li má skvělá spolubydla. Fakt to byl skvělý večer. Až na to, že jsem čuník a přežrala jsem se,(kdo by se tomu divil?) takže mi bylo celý večer blbě. A myslím, že i ráno.
Tímhle článkem jsem chtěla říct, ať hlavně nezoufáte, že jste samy. Je to jen další obyčejný den. I pokud nemáte přítele/přítelkyni, můžete si ten den udělat skvělým. Např.: zajděte ke kadeřníkovi, na nehty, masáž, na sushi(ehm? ♥), do kina (Christiane?), nebo můžete zajít do fitka(pokud tedy nedáváte přednost čokoládě). Ten den si i tak můžete udělat krásný. Hlavně nebrečte. Hlavu vzhůru. Někde tam na nás čeká princ, i když možná nepřijede na bílém koni, ale přijde pěšky, nebo pojede šalinou. I to se počítá, ne?
Ale pokud vám tento den dělá vážně špatně, moc nevycházejte ven, protože bych řekla, že všude se budou pohybovat páry s kytkami. 

PS: kdyby mě někdo potkal, kráčí vedle mě Gosling s kyticí růží, ano? Jen vy ho nevidíte, protože na sobě má plášť od Harryho.:D 

A na úplný konec tu pro vás mám dva články o nezadaných.
Článek č.1 - to s tou rtěnkou úplně sedí! ♥ 
Článek č.2 - miluju její články ( i když jsou téměř pořád o tom samém)
Něco na "uvolnění" nálady:


Mějte se famfárově, vaše Simbda.♥

You Might Also Like

10 komentářů

  1. :D

    Já sice přítele mám, ale nikdy jsme Valentýn neslavili. Buďto si dáváme dárečky jen tak, což je o dost hezčí, protože člověk ví, že si na něj ten druhej vzpomněl, i když na něj zrovna v obchodě nespadla tuna plyšových srdíček, a nebo slavíme měsíční výročí :)

    Valentýn je jako dost svátků tvrdě komerční a takový věci neuznáváme.

    Ale je pravda, že když je člověk sám, tak to dost leze na mozek, ty lovískující věci všude kolem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně, tohle je pěknější. A jak jsi napsala, je to hezčí v tom, že si ten druhý vzpomněl jen tak. :)
      No, já spíš dostala málem infarkt, když jsem viděla ceny těch lovískujících věcí! :D

      Vymazat
    2. Na to jsem radši ani nekoukala :D

      Vymazat
  2. Podle mě se Valentýn moc hrotí. I když mám přítele už 7 let, tak si dárky nedáváme a nějak extra to neřešíme. Půjdeme asi do kina, ale částečně i proto, že jiný den není čas :D Ale osobně mě iritují ty Valentýnské reklamy a přesrdíčkované obchody naprosto všude :D Jednoduše je to pro mě den jako každý jiný ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych Valentýn nejspíš vůbec neřešila, kdyby se neřešil snad úplně všude :D Ale nejspíš to pro mě bude jen další den jako každý jiný.. a upřímně myslím, že letos, až ten den skutečně nastane, nebudu mít na Valentýna ani pomyšlení aneb ve škole budu do šesti a pak asi budu mít energii maximálně tak na to dojít nějak na kolej ;)
    P.S. Tvůj loňský Valentýn zní skvěle.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to letos "oslavím" až ve středu - Grey a chipsy, hm? ♥ :D
      Jó, taky věrná škole, co? :)

      Vymazat
  4. Mily clanok, ja som zadana a myslim, ze je perfektne slavit hocico co sa len da :D aspon je ten zivot zaujimavejsi, avsak myslim si, ze je urcite byz super aj nezadana a uzivat si :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem valentýn neslavíme, ne proto, že bychom byli nějak extrémně proti, jen nám to prostě nepřijde důležité a už vůbec ne osobní. Radši slavíme mezníky v našem vztahu, kde se to týká vážně jen nás. A hlavně, chtěl mi koupit kytku, udělat radost k započetí dalšího semestru a v zápětí mi nadal, že příště dostanu kytku dva dny po Valentýnu, protože den předem jsou dvojnásobně drahé. :D

    Nemohla jsem si nevšimnout zmínky o biochemce a histole, vážně existují lidé, co ji mají rádi? Nechápu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taky jsem si říkala, že bych nám udělala na intru radost a koupila kytku, ale raději jsem řekla, že ne. Ty ceny jsou otřesné.:D
      Myslím, že ne. :D Jako mě to relativně baví, ale to učení. Otřesné. I když teď se mi vyplatilo.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.