Oblíbení youtubeři

16:00:00

Jelikož se vám mé oblíbené blogy poměrně hodně líbily, mám tu pro vás i mé oblíbené youtubery. Abych to uvedla na pravou míru, youtube až tolik nesleduju, ale myslím si, že ne všechny holky(sorry kluci) znáte, ale za to stojí za zmínku(teda alespoň podle mě), tak určitě pokračujte ve čtení.

Not so funny Any

Zrovna tady si myslím, že jsme u příkladu, kdy ji budete znát. Any je přítelkyní AMCA(omluvte mé skloňování, pls), kterého možná někdo z vás poslouchá. Any je hrozně sympatická a lehce bláznivá holčina, která vás určitě dostane. Na jejím kanále najdete nejrůznější videa od jídel, diy, vlogů, haulů až po videa s Amcem… Jo a zapomněla jsem napsat, že je vtipná, což vám už určitě došlo.



Molly v knize
Jak už z názvu vyplývá, jedná se o kanál se zaměřením na knihy, takže bookoholici sem! :D Molly je velmi sympatická holčina, na jejímž kanále můžete najít inspiraci na knížky. Navíc budete téměř furt v obraze, co nového vyšlo.

Kristýnin svět

Tak tuhle holčinu možná znát nebudete, ale rozhodně ji můžu doporučit sledovat.  Kristýnka žije v Irsku, takže na jejím kanále můžete najít nejrůznější videa, které se týkají její zkušenosti s Aupair, jaké je studium v cizině, videa s jejím anglicky mluvícím přítelem, hauly, jak si zlepšit angličtinu a spoustu dalších videí, které vám mohou napomoct při snu studovat/bydlet/pracovat v zahraničí.
Pokud si chcete procvičit angličtinu, můžete začít sledovat její anglický kanál, kde máte možnost si zapnout i titulky.

Shopaholic Nicol

Zase zástupce „slavnějších“ youtuberů. Myslím si, že ji nemusím představovat. U mě má své místo a pokud sledujete youtubery, myslím si, že i u vás, nebo jste o ní alespoň slyšeli. Je tu někdo, kdo ji nezná? :D

Still on the way


A jako třešničku na dortu tu máme cvičení. Já vlastně ani nevím, jak se tahle žena/dáma jmenuje. Hups. Omlouvám se. Každopádně tenhle kanál je o józe a je skvělý. Především video na cvičení páteře. Myslím si, že jsem ji dokonce zmiňovala ve článku Co dělat proti bolesti páteře. Takže pokud hledáte videa s jógou, nebo nějaké zdravé recepty, určitě se mrkněte na tento kanál.

Simbda ♥

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Rada pozerám Nicol, ale aj sestry z ACoS :) Každopádne najradšej mám americkú youtuberku Cambriu Joy alebo fotografku Irene Rudnyk :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už Youtube tolik nesleduju tolik, co dřív, nějak mě většina formátů videí už omrzela :) Nejradši teď mám asi Camie, je hrozně pozitivní a vždycky mi po ránu zlepší den :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Youtube nesleduji nijak zvlášť, když už, tak převážně videa o cestování. Hauly, co jsem dnes jedla, rozbalování balíčků s knížkami.. chápu, proč to někoho baví točit, ale nijak zvlášť mě to nebaví sledovat. Třeba Shopaholic Nicol je fakt strašně sympatická holčina, ale nijak jsem tomu nepropadla.. Kdo mě ale hrozně moc baví je třeba Petra - Restless child.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.