Proti bolesti v krku

9:10:00



Minulý víkend jsem přemýšlela, jaký článek bych tento víkend mohla vydat. Napadl mě tento, ale říkala jsem si, že ho napíšu, až budu nemocná. Hm. Je to tady. Takže pokud máte lepší tipy, sem s nimi, prosím. Ráda zkusím něco nového. :)

Tak jako první bych asi začala věcmi, které nejsou léky. Tedy alespoň ne ve smyslu farmaceutického průmyslu. V průběhu dní, kdy mě bolí v krku, používám častěji ústní vodu, což v mém případě znamená Listerin. Taky u sebe nosím pořád nějaké cucací(to je ale slovo :D ) bonbóny. Asi nejraději mám Anticol, který mi dokáže skvěle znecitlivět krk. Teď jsem poprvé vyzkoušela tyhle čínský/vietnamský bonbóny(fotka dole) se zázvorem a moc mi teda nechutnají, ale zdá se mi, že docela pomáhají. (Doporučuji nekousat!)A pro milovníky zázvoru a želé tu mám něco od Hariba (Haribo Ingwer Zitrone). A u zázvoru zůstaneme i nadále. Zázvorový čaj s citrónem – tohle asi zná každý, ale tak kdyby náhodou. Vitamíny – přece jenom je lepší je v tomto období do sebe dodávat ve větším množství. Že by zítra ke snídani smoothie? A jak jinak než i se zázvorem! Hřebíček - cumlejte ho a potom ho i klidně rozkousněte. Má totiž antibakteriální, antiseptické a analgetické účinky! :)
Teď přecházím k mému nejvyužívanějšímu prostředku v boji proti bolesti v krku a tím je šalvěj. Pro mě naprostý zázrak. Dneska jsem slyšela, že jedné mé spolužačce to nepomáhá. Mně tedy vždy – musím zaklepat. Takže kloktat, kloktat, kloktat! Mám tady ještě jeden skvělý recept s šalvějí, ale bohužel jsem nikde na internetu nenašla jeho obdobu, a jelikož se jedná o rodinný recept jedné z vychovatelek, nechci ho tady zveřejňovat. Ale abych vám tento recept vynahradila, vyzkoušela jsem něco nového. A taky pěkně hnusného. Každopádně se mi zdá, že to docela pomáhá, ale asi raději zůstanu u klasiky. Pro odvážlivce tu mám recept. 

Dryák z šalvěje - ahaonline

Lžíci sušené šalvěje zalijte 2 dcl horké vody, přidejte 2 stroužky česneku a 4 hřebíčky. Nechte 15 minut vylouhovat a slijte.





A teď přecházíme k lékům. Používám Stopangin, Strepsils nebo Coldrex pastilky. Pokud cítím, že mě bolí i hlava, nebo doopravdy musím být fit, vezmu si i tabletku Coldrexu

A to je ode mě pro dnešek vše. Všem hodně zdraví! :)
Simbda.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Díky za rady! Já můžu zarušit hlavně ten zázvor. Hoodně zázvoru.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  2. jej to je clanok ako pre mna, lebo som chora ako pes. Inak tiez pouzivam anticol...hoci v niektorych pripadoch mi nezabera a momentalne si skusam kloktat krk aj slanou vodou, ale je to hnus
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té slané vodě jsem slyšela. Zkus tu šalvěj,nebo hřebíček. Sice chuťově nic moc, ale fakt to pomáhá. :) Já už jsem naštěstí(musím zaklepat) v pořádku. Tak hodně zdraví! :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.