About future

20:39:00

Také znáte ten pocit, když si najednou všichni lidé ve vašem okolí usmyslí, že vás budou bombardovat otázkami o vaší budoucnosti? Hm, a taky to tak nesnášíte? Lidi, já ani nevím, co budu další den jíst a už vůbec nevím, kam chci jít dál, jestli chci zůstat v ČR, nebo jak se budou jmenovat mé děti.
Tu školu ještě chápu, ale ty děti fakt ne. To vypadám jako těhotná? Dyť jsem ještě ani nematurovala. Nemám ani přítele. Že by to byla narážka, na to, že si mám někoho najít? Chyťte se s těmito otázkami za ruce a běžte do p*****.
Chápu, zajímá vás to, ale když řeknu NEVÍM, znamená to, že vážně NEVÍM a tím, že se mě na to zeptáte ještě 10x, tak docílíte jedině toho, že se naštvu.
Já bych jako ráda věděla, kam jít, co chci vlastně ve svém životě dělat, ale já to prostě nevím. Nevím, co by mě bavilo a co by mi šlo. Nevím to. A věřte mi, že jsem z toho ve stresu a vy můj stav jen zhoršujete. Takže PROSÍM nechte mě být.



Já se jdu teď utápět do velkého množství nabídek vysokých škol a třeba něco najdu a konečně jim zacpu pusu. (protože mé „Chci jít na medicínu.“ už neplatí) A vy, kteří tohle čtete, se na tyhle otázky neptejte – RADĚJI. Nebo alespoň ne mě, protože také byste mohli skončit špatně. Děkuju!

Takový článek o ničem a přeci jen o něčem - o mých pocitech. 
Simbda

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Úplně jak kdybych to napsala já. Nesnáším lidi, který se na takový věci ptají a po odpovědi nevím začnou šít ještě víc a hrozně je to baví. Spíš by se měli zamyslet, jestli oni sami vědí, co chtějí dál, když se takhle blbě ptají :) Držím palce s výběrem školy, a pevné nervy :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Hello! Very nice to read! Makes me think about some stuff and about future, of course ;)...Thank you for your thoughts and best wishes from hotel in lana ( http://www.pfeiss.com ).... Anita ;)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.