Filmy 2017 - co mě zaujalo?

20:51:00

Mám pořád nedostatek filmů( a knížek), na které bych se ráda mrkla, a proto jsem se rozhodla, že vám napíšu tento seznam. Rok 2017 vypadá jako hodně plodný rok pro dobré filmy(teda snad), tak uvidíme. Teď se se mnou pojďte mrknout na filmy, které mě zaujaly a na které se těším. Tak jdeme na to. Připravte si popcorn. Začínáme.



John Wick 2


Jednička mě naprosto nadchla, a proto se nemůžu dočkat, až uvidím dvojku. Doufám, že bude minimálně tak dobrá jako jednička! :)

Padesát odstínů temnoty



Jedničku jsem viděla a nic moc, proto doufám, že dvojka bude lepší. Každopádně Christian za podívanou stojí, no ne?
Názor po zhlédnutí: Katastrofa. Tohle je asi ještě horší než 1. Snažím se to brát pozitivně a Christianovo tělo za to vážně stálo! ♥

Kráska a zvíře


Emmu mám ráda, příběh taky, tak jsem zvědavá, co autoři toho filmu vymysleli. Jen si nejsem jistá, jestli prostě není lepší nechat jen originál - Disney 4ever,

Psí poslání



OMG! OMG! Miluju psy. A tohle budu určitě milovat taky. Jen všichni říkají ať nakoupím kapesníčky - achjo.

Mimi šéf



Chce to nějakou oddechovou kravinu, no ne? :D

La la land


Gosling! Och! Tohle musím vidět.


Zakladatel


Mekáč nějak extra nemusím. Vlastně vůbec, ale myslím si, že bude zajímavé vidět počátek tohoto řetězce.


Worl war Z 2

Áááá. Konečně.

Everythnig, Everything



Tak na tohle jdeme se spolubydlou na 1000% do kina. Romantikaaaa.

A co vy? Máte vybrané nějaké filmy, které byste chtěli vidět? 
Simbda.






You Might Also Like

5 komentářů

  1. určite chcem vidieť Johna Wicka a La la land :) ale napríklad aj Logan, a Únos :) pekné tipy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý článek! :) já bych nejraději chodila do kina skoro na všechny filmy co dávají :D jsem obrovská milovnice filmů, už jsem viděla fifty shades a hrozně chci vidět la la land :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, aspoň mám přehled o tom, co má přijít :) Už jsem viděla La La Land, a je to pěkné, dobré na odreagování, ale že bych to musela vidět 10x znovu, to ne :) Jinak v duši jsem furt takový spíš dítě, protože se vždycky těším, když má vyjít cokoliv kreslenýho, nebo animovanýho :D Takže Mimi šéfa musím vidět :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi moc nelíbil film FSOGrey, jsem zvědavá na dvojku a La la Land chci taky vidět. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Tiez suhlasim, ze tych 50 shades bolo ovela horsich ako jednotka :/

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.