Jak to vypadá s mými cíli pro rok 2017...

17:00:00

Ahoj,
máme tu březen, což znamená, že jsem měla poměrně dost času na to, abych začala pracovat na svých cílech pro tento rok. Tak se spolu pojďme mrknout, jestli jsem si jen napsala jen tak, nebo jsem na nic začala pracovat. Článek, kde jsem své cíle vypisovala, je zde.



1. Italština
Ehm, tak za tohle mě praštěte něčím po hlavě. Musím říct, že na tohle fakt kašlu. Tak doufám, že tu Itálii nějak přežiju.



No není to nádhera? Budu si tam muset udělat fotku! :D A některý den vstát kvůli východu slunce.♥

2. Jilian Michaels
Bojuju. Akorát jsem dokončila lvl.1. Jen to teda necvičím každý den, takže se 30-ti denní výzva prodlužuje, ale i tak jsem spokojená. Jen teda přibírám – klasika.:D



3. Najít vysokou
Zatím mám 4… Náhodou tady nikdo nestuduje Biochemii, Lékařskou genetiku, nebo Fyzioterapii v Brně? :D Nebo Toxikologii v Praze? Ještě chci dál hledat, tak uvidím, co najdu a kam nakonec půjdu. Btw. nějaké tipy? :D

4. Fotky na blog
Splněno - teda alespoň se to snažím plnit. Někdy mě nenapadají mé fotky, takže dávám z netu, ale už (skoro) nefotím mobilem. Sice mám ještě, co pilovat, ale už to aspoň tolik neflákám. 

5. Histologický atlas
Splněno. Jen teda ještě vytisknout barvení jednotlivých tkání a hlavně je poznat.:D Jo a dodělat tenké a tlusté střevo. A ještě mozeček. 

6. Splnit čtenářskou výzvu
Mám splněno 30%.


O víkendu bude o téhle knížce článek.

7. Dočíst všechny knihy k maturitě
Zatím mám jen dvě nově přečtené.



8. Víc žít
No, na tomhle bodu ještě musím zapracovat.

9. Jóga
Tak tohle mi zatím vůbec nevychází.

10. Konečně vydat článek „Jak na dokonalý obličej“
Splněno. Klik sem.

11. Udělat wishlist
Splněno. Článek zde. 
Zatím mám jen rtěnku, černé tílko a rifle. 

+ 12. E-mail

Hromadily se mi reklamní e-maily a ty nejlepší akce jsem vždy zjistila pozdě, takže teď je kontroluju několikrát týdně. 

A jak jste na tom vy se svými cíli? :) 
Simbda♥

You Might Also Like

5 komentářů

  1. super, že sa ti podarilo niektoré ciele naplniť a držím palce aj v ostatných :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som na tom podobne ako ty, niečo mi vyšlo, niečo nie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. Lepsi splnit alespon neco nez vubec nic :) S jogou bych taky chtela zacit a Jilian uz jsem vzdala tolikrat ze to ani nespocitam :D

    OdpovědětVymazat
  4. Flákám je, flákám :X
    Gratuluji ti k plnění cílů :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.