Last...

15:45:00

Krásný pátek,
doufám, že stejně jako já, i vy si užíváte to sluníčko. Užijte si pátek a článek! :)

Poslední písnička, kterou jsem slyšela: Castle on the hill - Ed Sheeran
Kdy jsem naposledy brečela: předminulou sobotu - poslední díl TVD
Co jsem naposledy viděla v TV: Odložené případy
Poslední věc, co jsem jedla: těstoviny s tuňákem, rajčaty a parmazánem
Poslední pití: voda
Poslední kniha, kterou jsem četla: Rukojmí
Poslední člověk, kterému jsem volala: maminka ♥
Poslední poslaná sms: projít se :D
Poslední film, který jsem viděla: asi Má mě rád, nemá mě rád
Kdy naposledy jsem se smála: asi dnes :D
Poslední použitá aplikace: Instagram
Poslední googlená věc: Deichmann
Poslední slovo, které jsem řekla:  -
Poslední věc, co jsem si koupila: make-up, masku, lak


A tuhle "last" věc jsem si vypůjčila / zkopírovala od Zuzky (insta: iamzuz1 ) a trošku jsem si ji upravila.
Krásný zbytek dne! Simbda♥

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Fakt super typ článku :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, super nápad na článek :) dobře se mi to četlo a je to zajímavé BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jednoduché a výstižné, pěkný typ článku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý tip na článok, krátky a výstižný :)Ed Sheeran - zbožňujem ho ♥

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle typ článku se mi moc líbí! :) Automaticky jsem si sama doplňovala svoje odpovědi :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn článek, jinak je fajn, že už je konečně jaro, sluníčko mě umí pěkně "nakopnout" :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.