Rukojmí - Stefanie Pintoff

17:09:00




Originální název: Hostage Taker (2015)
Žánr: Literatura světová, Thrillery
Vydáno: 2016, Knižní klub
Počet stran: 448

„Jeden z nejlepších thrillerů roku!“ Library Journal, Suspense Magazine

Ikonický svatostánek ohrožuje teror, který srazí New York na kolena.

Ztichlý Manhattan brzy ráno… Před katedrálou svatého Patrika stojí mladá žena, v ruce drží dřevěnou destičku s nápisem „POMOZTE MI“. Je vyděšená, nemluví, a když se jí někdo pokusí vyhovět, umírá zasažena přesně mířenou ranou do čela. Poklidná předvánoční atmosféra rázem vezme za své. Pro jednu agentku FBI, několik rukojmí neznámého šílence a celé město začíná dlouhý a trýznivý den.
Útočník trvá na tom, aby byla přivolána zvláštní agentka Eve Rossiová. Odmítá vyjednávat a má opravdu nezvyklé požadavky. Hrozí výbuchem katedrály a těch, kteří v ní zůstali uvězněni. A přitom chce tak málo – jen vyslechnout pětici „svědků“, obyčejných lidí, které podle všeho nic nespojuje. Všem hodlá položit stejnou, jednoduchou otázku: Čím jste se provinili? Za špatnou odpověď však následuje trest. A to ten nejvyšší.
Zdroj: databáze knih


Můj názor:
Začátek – skvělý. Těšila jsem se na průběh knížky. Na to, jak mě bude překvapovat, ale zhruba po 100 stránkách mě to přestalo bavit. Všichni to berou jako jeden z nejlepších thrillerů roku, ale já nemůžu souhlasit. Myslím si, že v tom roce byly o mnoho lepší knihy.

Kniha se dobře čte, má zajímavý námět, je tam velký zvrat, ale pořád mi tam něco chybělo. Nevím. Nemůžu jí dát více jak 2,5/5. 

Četli jste knihu? Jak se vám líbila? 
Simbda

You Might Also Like

1 komentářů

  1. To nie je kniha pre mna, v podstate ja mozem citat, len nejaky roman :D, nemam velmi rada nejake napatie :)
    LIFE IN PCTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.