Zimní haul

21:03:00

Ahojte,
já vím, je ostuda to přidat až teď, ale znáte mě. Furt bylo něco ve špíně, pak se mi to nechtělo fotit... no a takhle jsme se dostali k dnešnímu datu. No, nebudu to okecávat a tady máte mé nákupy za zimu. Respektive hlavně za leden.





Asi jako první bych začala oblečením, protože toho moc není.

Svetr se sobem - Terranova



Tílko - New Yorker
Omlouvám se za to, jak je zmuchlané, ale okamžitě letělo do špíny.

Košilo-šaty/maxi košile - Mango
Normální fotky nemám, protože košile se pere. Pak dodám - snad.:D


Insta fotka a rychlokabinkovka mamce na zhodnocení :D
PS: kdyby mě chtěl někdo sledovat, tak můžete tady.


Šumivá tableta do koupele( malina, máta) - Yves Rocher
Lak na nehty - Avon


Lak na nehty - Rimmel (315 - Queen of Tarts)
Rtěnka - Trend it up (450 matte)


Paletka Makeup Revolution - Fortune Favours The Brave
Paletka obsahuje štěteček a velké zrcátko. 




Krém na ruky - Balea




Korektor - Yves Rocher (Rosé moyen R604)


Co vy a nákupy? Také máte rádi, když kosmetika má pojmenování odstínu (např. Latte), než jen číslo?  Mně to děsně vadí, když je jen číslo. :D
Krásný večer, Simbda. ♥


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Svetřík se sobíkem je strašně roztomilej! :) Moc se mi líbí i maxi košile, taky zrovna scháním nějakou bílou košile, tak se možná skočím mrknout právě do Manga :) A jestli je kosmetika pojmenovaná jen číslem, nebo má název, je mi vlastně asi celkem jedno, nezapamatuju si ani jedno :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Svetřík je úžasnej ♥:) Také mám radši, když je kosmetika pojmenovaná slovy, čísla mi nevadí, ale ze slov mám větší radost :D Jinak rtěnku Trend it up mám v hodně tmavé fialové, a flekatí se, tak doufám, že tobě ne :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já taky. Sice je mi to pojmenování k ničemu, ale mám z toho (jak ty říkáš) větší radost.:D
      Tak to já musím říct, že jsem velmi spokojená. Sice teda moc nevydrží, co se týče pití a jídla, ale s tím jsem ani nepočítala.:)
      Mně se zdá, že celkově ty tmavě fialové flekatí. :/

      Vymazat
  3. ten svetrík je taký pekný a milý , milujem svetríky :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné nákupy :) Ten svetr je roztomilý. :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.