Bourjois Air Mat - zmatňující make - up

21:19:00

Ahojte,
mám tu pro vás další článek, kde vám tentokrát ukážu make - up od Bourjois.


Hned na začátek musím říct, že od konce prváku nepoužívám make-up, takže se v nich až tolik nevyznám. Nechtělo se mi totiž kupovat něco, po čem bych se hned leskla, jelikož mám fakt hodně mastnou pleť. Vzoreček tohoto make-upu jsem dostala v poště spolu se slevami do DMka. Poprvé jsem ho vyzkoušela, když jsme jeli do Rakouska, což znamená, že jsem se namalovala asi v 8 a přijeli jsme kolem 4(?). V Rakousku jsem absolvovala nakupování a poté jídlo (jen abyste věděli :D ). Kolem té čtvrté už jsem se začínala lesknout, ale nebylo to nic strašného. Následovalo velké nadšení a další testování. Bylo rozhodnuto a já si kráčela do DM pro make-up.



Řekla bych, že make-up má takové střední krytí. Čekala jsem, že bude o něco lepší, ale mně by ty ucpané žlázy zakryla jedině velká vrstva něčeho silně kryjícího. Make-up se mi zdá lehký a člověk má po něm vážně matnou pleť. Jen si chci dokoupit od ještě pudr od Bourjois, abych prodloužila dobu matnosti. Zdá se mi, že vzoreček vydržel déle, ale možná je to i měnícím se počasím (když jsem zkoušela vzorek, byla ještě zima). Pleť mi vydrží matná celou školu (teda pokud furt někam neběžím), což tedy znamená  nějakých 8 hodin. Pak už začínám cítit, že to není ono, je potřeba pudru a už se moc necítím ve své "kůži". Ještě chci vyzkoušet ty zmatňující ubrousky, jestli třeba nepomůžou. Pleť hezky sjednocuje, je dobře roztíratelný a nezdá se mi, že by pak na pleti měnil barvu. Jo a odstín mám 02 Vanilla (kdyby si toho někdo nevšiml na fotce :D ).
Já jsem s ním velmi spokojená. Jen bych ho příště chtěla koupit na notinu, jelikož je tam levnější, ale pokud by měli v DM slevu, nebráním se nakupování tam.

A jaký make - up používáte vy?
Krásný večer,
Simbda.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. od Bourjois som ešte neskúšala žiadny produkt aj keď som videla celkom pozitívne recenzie :) makeup by som určite chcela vyskúšať ... ja momentálne používam od Rimmelu Fresher Skin a predtým od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ho jen doporučit.
      Od Rimmelu jsem zkoušela také vzoreček, ale přišel mi na mé pleti takový nepřirozený a ta konzistence mi moc nesedla. Co se týče recenzí, slyšela jsem na něj samou chválu - každému sedí jinak.:)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.