Foodinstagramy

18:00:00

UPOZORNĚNÍ - čtení tohoto článku způsobuje chutě.
Dneska se spolu znovu podíváme na jeden z mých "seznamů". Tentokrát se bude jednat o instagram. Přesněji řečeno o účty lidí, jejichž fotkami a recepty se inspiruji. Tak pojďme na to. Odkazy na instagramy vždy v "nadpisu". 








Recept na její lívance jste už mohli vidět u mě na blogu.(tady)































A kde se inspirujete vy? Sledujete nějaký z těchto instagramů? A jak se vám líbí tento typ článků? 
Simbda


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Pěkný článek :) Musím se přiznat, že tyhle instagramové účty sleduji častěji a častěji, a tloustnu víc a víc :D Nejradši mám Kláru Waldhauserovou, to se vždycky najím jen očima ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. A chutě mám vetší a větší. A jsem nenažranější. Achjo. :D
      Je skvělá.:)

      Vymazat
  2. Oooch, čo nám to robíš? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mmmm... takové dobroty, mám hlad :/ :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bych uvítala, kdybys ke každému účtu napsala proč je sleduješ, co se ti nejvíce líbí a tak. Ale i tak děkuji za skvělé tipy a za spuštění mých chutí :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco takového mě nenapadlo napsat. Každopádně důvod je jednoduchý - baví mě se na ně koukat, popřípadě zkoušet jejich jídla. Nemám nějaký zásadní důvod, proč ten daný účet sleduju.:)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.