Jak jsem přišla o iluze ? - Simbda si jde postěžovat

20:59:00





V poslední době přemýšlím často nad dnem, kdy jsem dělala přijímačky. Na to, jak jsem vystoupila z auta a ještě jednou si pročetla ty děsně „ízy“ testy. „Jo, to dám.“
Jak jsem byla tak nervózní, že jsem sežrala půlku bábovky, kterou mi upekla kamarádka na nervy. A jak jsem potom bulela celou cestu domů, že jsem ty přijímačky nedala.
Jak jsem si v té chvíli uvědomila, že se okamžitě musím začít učit na druhé přijímačky, abych je další den dala a aspoň na jednu školu se dostala.
A jak jsem se uklidňovala tím, že pokud se na tu školu nedostanu, tak to tak má být a já s tím nic neudělám. Hm, to by ale mohlo být dobře, když bych se nakonec vážně nedostala. No, vůbec jsem nemusela brečet, protože jsem byla přijatá mezi prvními 15. lidmi. Teď zpátky se mi chce brečet z toho, že jsem sem šla.
No, tohle byl úvod. Teď vás chci seznámit s tím, jak jsem padla na hubu a probrala se ze snu. Jo, a to že bych byla slušná, nečekejte.
Na tuhle školu (btw. lab.asistent) jsem šla ze dvou tří hlavních důvodů. Za 1) všichni mi řekli, že se na tuhle školu nikdy nedostanu. Ha, jsem tady a patřím mezi lidi s nejlepším průměrem, takže si naserte. A pro vás ostatní – jděte to zkusit, i když vám ostatní nevěří a vytřete jim zrak. Prosím. Za 2) Peníze. „Ve zdravotnictví jsou peníze.“ „Po vystudování budete děsně žádaní.“ „Máte tolik možností na uplatnění.“ Samý kecy. Rozhodně nebudu žádaná po střední. Za 3) bavila mě chemie. Jako ona mě asi ještě baví, ale znáte ty pokusy v amerických filmech? Jo? Tak přesně tohle jsem si myslela, že aspoň párkrát budu dělat. Omyl.
Takže tady se mi rozplynuly mé iluze. Fajn, tohle bych přežila. Ale! Co jsem ale nečekala, bylo to, že jsem ovládala ve druháku(!!!) stejné učivo jako ségra na VUT. Nebo to, že některé učivo se probírá až na medicíně, ale tak proč by nás tím nezatěžovaly. A našly by se další věci. Jen bych musela víc začít uvažovat.


Tak, abychom si to shrnuly…
Klady: ………………………………….. asi to, že můžu nosit plášť a vypadat v tom děsně chytře. Nebo možná zajímavá práce. A jo vlastně. Drtivou většinu práce za mě odvede přístroj. Hm, tak nic.
Zápory: komunistická budova a vybavení, po vystudování jste 0 = totálně nízký plat, deprese je na denním pořádku, nejede tu wifi, kvanta učení, které stejně do týdne zapomenete, žádný testosteron, minimální absence. 
Hm a to ani nemluvím o tom, když někomu řeknu, že studuju zdravku. 
"Hm, sestřičky jsou sexy." 
"To sice možná jo, ale já nebudu sestřička. Jsem na laborantovi." 
"Takže mě nebudeš ošetřovat?" 
"Ne, ale budu si třeba hrát s tvými plícemi, nebo krví." 
"Ou, tak ahoj."
 



Věřím, že každý z nás si myslí, že ta jeho škola je nejhorší, ale věřte mi, že ta moje ňou vážně je. Dělám si srandu.
Nebo ne? Já bych si asi stěžovala všude.:D Berte to, prosím, s  nadhledem.

Každopádně tento článek vznikl jako podklad pro mou prezentaci o této škole. Jen tam budu trochu ostřejší, protože budu vědět, že mé pocity jsou sdíleny.  

Krásný večer.
Simbda.♥
PS: fotky jsou nasbírány po různých zdrojích a mám je asi 100 let v mobilu.(konečně mají využití)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tak tenhle článek byl boží a dost pobavil :D Já zbožňuji upřímnost a miluji když má někdo vlastní názor, a tak nějak se často vcítím do věcí které se dějou jiným. Takže teď jsem taková rozrušená a jen si říkám omg to musí bejt peklo :D

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbil. Očekávám, že na něj přijde kritika a tak, ale co.
      Taky se tak někdy vciťuji do jiných. :D

      Vymazat
  2. Ty kráso, tak tohle je totální pecka :D Strašně jsem se pobavila :D Jen tak mimochodem, s příjímačkama jsem to měla úplně, ale úplně stejně, a s výsledkem toho, kam jsem se dala jsem na tom taky stejně- gympl students forever. Taky nejsme nic po vystudování (jako ale vůbec nic :D), ale byli bysme skvělí pacienti psychiatrických léčeben :D Škola mě naučila udělat týdenní práci za 8 hodin (max.) , jíst 2x denně protože víc nestíhám, spát 3-4 hodiny a čím víc uděláš, tím hůř dopadneš :D Asi bych mohla udělat podobné postřehy :D

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ámen! :D Moje kamarádka říká, že je důležité využívat čas, a proto chodí i na záchod s vyfoceným učením. :D
      Právě kvůli tomu, že bych neměla "specializaci", nešla jsem na gympl, ale teď si zase říkám, že je to lepší příprava na VŠ. No, všechno má své pro i proti. A jak jsem už napsala, já bych si asi stěžovala všude.:D

      Vymazat
  3. Tohle mě pobavilo. Na školu jsem šla s podobnou vizí "z čech nikdy neodejdeš" "nemáš šanci se dostat" "budu bohatá". No tak jsem sice tu, ale s těmi penězmi jsem narazila, protože jako laborant/vědec toho moc nevydělám:D ach jo. Naštěstí ale neposlouchám, že jsem sestra, protože na naší škole jsou sestry v úplně jiné dfakultě. Nicméně neustále poslouchám, že budu neurochirurg...což by mi ani nevadilo, protože bych možná v tomto případě měla nějaký slušný příjem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Problém je, že je to děsně zajímavý. :D
      Třeba za to budeš mít nějaké výhody, když jim kývneš na to, že budeš neurochirurgem(i když realita bude jiná). A ten příjem by určitě stál za to. :D

      Vymazat
  4. To je škoda, že to takhle se svou školou vidíš. Je fakt, že je před zkouškovým, tak nám asi hrabe každému. :D Já naštěstí mám svou školu fakt ráda, všichni jsou tu vstřícní a dostanu se k dost věcem, jen kdyby ty zkoušky nebyli tak těžké a rozhodující. :/ Ale pocity z přijímaček jsme měli asi stejné. :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.