Kam na výlet: Lednicko - valtický areál

20:24:00

Ahoj,
i když si počasí dělá, co chce, blíží se nám sezóna výletů. A já vám dneska chci ukázat fotky a dojmy z našeho rodinného výletu do Lednice(tentokrát to nebyl jen můj večerní výlet pro jídlo :D).



Jako první jsme šli do skleníku. Bylo pěkné vidět ty nejrůznější rostliny, ale jelikož v poznávání rostlin mám dost velké mezery, nezdálo se mi to až tolik zajímavé. Třeba vás to bude bavit. Ale podle mě jsou to "zbytečně" utracené peníze.


Poté jsme se šli podívat do zámeckého parku a zahrad. Jelikož tam zrovna probíhalo natáčení slovenské pohádky, tak ten pohyb byl mírně omezený. Zahrada byla opravdu krásná, ale asi více se mi líbila v Kroměříži( o tomto výletě bude také článek). Zahradu jsme prošli poměrně rychle, jelikož jsme měli zaplacenou prohlídku zámku. Ta byla také omezená a zdá se mi, že okruh "reprezentační sály" byl uzavřený. My jsme šli okruh "knížecí apartmány". Dostali jsme skvělou průvodkyni, která nám prohlídku udělala ještě zajímavější a byla velmi milá. Ty prostory byly nádherné a bylo moc pěkné to vidět, takže jsem ráda pro jaký okruh jsme se rozhodli.





Pak nás čekal Minaret, na který jsem opravdu hodně chtěla. Bylo to kvůli tomu, že když jsme byli na výletě se základkou, tak jsme jeli do Lednice a samozřejmě jsme měli naplánovaný i Minaret. Jenže já byla "straka" už v té době a musela jsem si koupit řetízek s přívěskem ve tvaru srdce z kamene. No, řetízek byl drahý jako prase a nakonec jsem ho měla jen párkrát na sobě (ale samozřejmě jsem ho potřebovala), jenže na minaret mi už nezbyli peníze, tak jsem to musela doháněla teď.
Výstup ani sestup mi nedělal nějaké problémy a schody jsem brala po 2 (abych ten zadek trochu potrápila). Výhled byl krásný a kromě malého prostoru to bylo fajn.

Takhle naše prohlídka skončila a pak jsme se už jenom zastavili na nějaké rozhledně. Nevím ale už na jaké. Možná Hustopeče? Nevím, ale všechny jsou na stejný způsob.:D


Kdyby vás zajímali ceny, otvírací doba a další takové věci můžete se mrknout sem a sem.

Byli jste už letos na nějakém výletě?
Simbda.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásný článek i fotky! Já se tam chci už konečně někdy podívat! Já jezdím na výlety každý víkend, ale jsem v zahraničí, takže to je momentálně buď Španělsko nebo Portugalsko :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No, já osobně bych raději do Španělska nebo Portugalska, než do Lednice.:D

      Vymazat
  2. Já jsem hrozně líná duše tento rok.
    Jinak to tam musí vypadat opravdu kouzelně.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  3. Letos jsem ještě nikde nebyla, od toho budou asi prázdniny. Ale díky za tenhle článek. Vybavilo se mi tolik perfektních vzpomínek. Celý lednicko-valtický areál je úžasný. Lednice, Apollon, Randez-Vous nebo Janohrad, to jsou všechno moje srdcovky, kde jsem byla několikrát a ještě několikrát tam určitě pojedu. :))

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.