Případ Amelia - Kimberly McCreight

18:30:00



Originální název: Reconstructing Amelia (2013)
Žánr: Literatura světová, Thrillery
Vydáno: 2014, Ikar (ČR)
Počet stran: 408

Ten den má Kate svou patnáctiletou dceru po vyučování vyzvednout. Když však (se zpožděním, jako obvykle) ke škole dorazí, je na místě už záchranka a policie. I oni jsou tu kvůli Amelii – Amelia totiž skočila ze střechy budovy… Několik týdnů po pohřbu se Kate vrací zpět k práci do advokátní kanceláře, když vtom jí přijde podivná zpráva z neznámého čísla, v níž se říká, že smrt Amelie nebyla sebevraždou. A Kate se rozhodne najít pravdu. Nejen o tom, co se doopravdy přihodilo, ale kdo její dcera vlastně ve skutečnosti byla.
(databáze knih)




No, ze začátku jsem si říkala, že by se to Zmizelé mohlo alespoň trochu vyrovnat. Začátek mě velmi bavil a já byla z této knížky nadšená. Bohužel mě mé nadšení začalo opouštět s přibývajícími stránkami. 
Kniha je obohacená o zprávy a facebookové příspěvky Amelie, což knihu dělá o něco zajímavější. Jinak mě ale ničím nenadchla. Bohužel.
Knize dávám pouhých 35%.

Četli jste tuto knihu? Líbila se vám?
Simbda.

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.