Fear

19:30:00


Ahoj,
tak jsem tady zase s "vylívacím" článkem. A i když jsem ho původně nakonec nechtěla vydat, nedávné akce mě k tomuto kroku dokopaly. (aspoň bude víc článků, až budu pryč).

Každý se něčeho bojíme. A vážně nevěřím, že existuje někdo, kdo se ničeho nebojí. Někdo se bojí pavouků. Jiný smrti. Zrady. Vody. Tmy. Hadů. Lásky. Štěstí.
Strachy jsou opravdu různé a my s nimi žijeme. Jsou našimi každodenními společníky. Jenže někdy se jim musíme postavit. A ve mně se právě bouří pocity. Fakt. Z minuty na minutu. Je to ještě horší než s náladami. A to je u mě co říct.
Chvíli jsem šťastná, pak se bojím, pak jsem v očekávání, smutná a tak bych mohla pokračovat. A víte co to způsobuje? Můj odjezd. Abych vás obeznámila s mou současnou situací, odjíždím na měsíc na Erasmus (jupíííí) (sakra). Je to sice jenom na měsíc, ale už teď začínám panikařit. Znáte to... ten pocit neznáma. Strach, nervozita, štěstí, očekávání. Tohle se prostě podle mě mísí u každého, kdo někam odjíždí na delší cestu. Jo a taky mám moc věcí, takže mi nejde se sbalit. Takže tohle je strach č.1, který mě právě sužuje. (proto bude vycházet méně článků - snad budu chytat wi-fi)

Strach č.2 - Svět
Určitě jste všichni slyšeli o útoku na koncertě. A právě z tohoto mám strach. Mám strach z války. Teroristů. Uprchlíků. Lidí. Z toho, jak se chováme. Vím. že tyhle "problémy" tu byly vždy, ale teď se o nich víc mluví a podle mě jsou tu tentokrát ve větší míře. Nebo se více projevily.
Ano, myslím si, že lidstvo se zničí samo. Že život na Zemi skončí, protože ji zdevastujeme. A víte co? My si to asi zasloužíme. Ale stejně... Bojím se. 
Bojím se budoucnosti. A jsou prostě chvíle, kdy si to vůbec neuvědomuji a řadím se mezi "ignoranty" a jsou chvíle, kdy jsem z toho na "prášky". Chvíle jako tato, kdy nad tím víc a víc přemýšlím.
A víc to nebudu rozebírat, protože tak trochu nestíhám. Kéž bych si to jednou naplánovala doopravdy dobře a nedělala vše na poslední chvíli.

Tak, tohle bylo mé pocitové okno na uvolnění. Mějte se krásně. Uvidíme se u dalšího článku.
Pokud chcete sledovat můj život ve Florencii, tady je můj instagram: simbda .
Pokusím se i ve Florencii napsat nějaké články, ale nic neslibuju, tak pa.

Simbda♥

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.