Kam na výlet: Kroměříž

16:00:00

Ahoj,
dnes tu mám pro vás další tip na výlet a tentokrát se spolu podíváme do Kroměříže.

Jako první jsme samozřejmě chtěli jít do zámku, ale protože jsme toho chtěli vidět víc, koupili jsme si okruh Via unesco.
Via unesco, trvá zhruba  210 minut a zahrnuje Reprezentační sály, Zámeckou věž a Květnou zahradu. Já si myslím, že tento okruh je výhodný a zajímavý, a proto ho můžu jen a jen doporučit.



Jako první jsme šli na Zámeckou věž, která má 84 metrů a je z ní krásný výhled na město. 
Jako další už byla prohlídka, kde jsme měli opět příjemnou průvodkyni. Asi nevím, kde se mi líbilo víc - jestli v Lednici, nebo tady. Tady byl rozhodně nádherný sál, kde jak jsme zjistili, se pořádají různé akce. Myslím, že i něco s maturanty. A je to opravdu nádhera (závist).  Další věcí, která se mi tady hrozně moc líbila, byla velká knihovna. Tam mé srdíčko poskakovalo.




Pak nás čekala Podzámecká zahrada. Je skvělé, že je zahrada zadarmo a umím si představit, jak si tam chodím číst, nebo se učit. Podle mě je to velkou výhodou. Není tak krásná jako Květná zahrada, ale pořád má své kouzlo.
No a takhle se dostáváme k předposlední části našeho výletu, na kterou jsem se velmi těšila - Květné zahradě. Zahrada má opravdu, co nabídnout a nedivím se, že se ňou Kroměříž pyšní. Najdeme zde labyrint, sochařská díla, vodní prvky a celkově nádhernou zahradní architekturu. Určitě vám doporučuju si na zahradu nechat docela dost času, protože je fakt velká a stojí za to si ji projít.





Absolutně unavení jsme se znovu vraceli k zámku, kde na nás čekala poslední zastávka v podobě Chocolaterie. Ach. Jedna z nejlepších částí výletu. Ty pralinky. Mňam. Vážně doporučuju si tam něco jít koupit.




Byli jste už v Kroměříži? Plánujete nějaké výlety v blízké době?
Simbda

You Might Also Like

1 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.