Když je vesmír proti mému společenskému životu

18:00:00

Začínám si myslet, že je vesmír proti mému společenskému životu a chce, abych byla jenom doma a tam si četla, nebo se učila. A proč si to myslím? No, tady máte pár příkladů. 👀👀👀 




- když slavila má (nejlepší!) kamarádka 18. narozeniny, trpěla jsem celý večer migrénou (asi si dovedete představit, jak jsem si to užila)
- předtím než jsem šla na ples, zlomila jsem si kloub u palce (story zde )
- můj naplánovaný Silvestr (akce v Brně) musel padnout, jelikož jsem měla berle 
- před dalším plesem mě chytly uzliny
- před dalším plesem to zase vypadalo na angínu
- na čarodějnice jsem nemohla, jelikož jsem měla 4.den migrénu a zvracela jsem 
- na Majáles nejdu, jelikož máme rodinnou sešlost

Takže takhle to se mnou vypadá. Tohle jsou mé "příhody" asi v průběhu půl roku (+-). A to chci ještě napsat, že já právě nikam moc často nechodím, takže když už chci někam jít, něco se posere(omlouvám se). A zase si stěžuju. Slibuji, že o tomhle nějaký pátek neuslyšíte :D . 

Taky vám někdy připadá, že je vesmír proti vám?
Simbda♥

You Might Also Like

6 komentářů

  1. nemáš za za čo omlouvat, to máš fakt smolu :// držím palce aby vyšlo nabuduce niečo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já nevím, ale v tomhle se až podezřele moc vidím :D A sice je to fakt blbý, ale když jsem to četla, musela jsem se smát. Asi právě kvůli tomu, že to působí jak když jsem to psala já :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to aspoň pobavilo.:D

      Vymazat
  3. To je vážně pech teda :D :/ ale jak se říká.. vždycky může být hůř :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fuuu tak to je naozaj neprijemne :(, tak azda to na buduce uz vide. Inak ja mam tiez migreny a taktiez mi nicia celkom dost udalosti :(

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.