Makeup Revolution Fortune Favours the Brave

15:00:00




Krásný den,
dneska bych vám chtěla říct napsat svůj názor na tuto paletku, která vznikla ve spolupráci s britskou  bloggerkou Britishbeautyblogger.
Paletku jsem vám poprvé ukázala zde. Původně jsem na ni neplánovala napsat svůj názor, protože jsem si myslela, že už moc nebude k dostání, ale jelikož se ještě dá koupit, tak jsem si řekla proč ho nenapsat.


Oceňuji názvy jednotlivých odstínů.:D

Paletku jsem viděla na jednom blogu, kde o ni probíhala giveaway, které jsem se samozřejmě účastnila. Bohužel jsem nevyhrála, ale paletka se mi tak moc zalíbila, že jsem ji prostě chtěla. A to hodně. Chtěla jsem ji dostat pod stromeček, ale samozřejmě, že zrovna nikde nebyla k dostání a vypadalo to tak, že už ji ani nenaskladní. (měli jste vidět můj obličej, když jsem to zjistila) Nakonec mi došel e-mail, že ji mají skladem a já sice zaváhala na zlomek vteřiny, ale hned na to jsem ji objednávala.
Konec "příběhu" (jsem děsně ukecaná :D ) a jdeme na to.



Paletka má nádherný zlatý obal, na kterém je ornament, který se ale bohužel za chvíli ošoupe. Paletka obsahuje 30 stínů nejrůznějších odstínů. Najdete tady matné stíny, třpytivé, ale i zapečené. Myslím si, že paletka je dobrá na cesty, protože si s ní člověk může vyhrát.(jó, do Itálie jede se mnou) Dále obsahuje zrcátko, což je velká výhoda a samozřejmě i aplikátor. I když už jsem viděla video, kde se slečna líčí pouze s jejich aplikátorem, já používám raději štětec, ale umím po něm sáhnout.
Některé stíny mi připadají hůře pigmentované a je u nich potřeba vrstvit. Každopádně rozhodně použijte bázi. Stíny hrozně práší - to je jejich fakt velká nevýhoda. Výdrž mi také nepřipadá nějak úžasná. Neříkám, že bych úplně litovala těch peněz, co jsem za ni dala, ale čekala jsem asi něco víc. Myslím si, že s lepší bází se alespoň některé body zlepší, Neznáte nějakou fakt dobrou bázi do 300? Prosím.

A tady máte nějaké videa s paletkou. :)




Co vy? Máte rádi Makeup Revolution? A jak se vám paletka líbí?
Užívejte si zbytek volna,
Simbda♥.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Značku Makeup Revolution mám ráda moc :) Paletku jsem ale zatím neměla, a tahle mě strašně láká, protože je nádherná :D Jinak o dobré bázi pod oční stíny také nevím :(

    Pauline’s Tiny World♥ | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je perfektna :) aj ja som po nej pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mě mrzí, taky jsem o této paletě přemýšlela... co se týká báze, teď jsem si koupila taký ten kelímek od NYX(mají toho víc)... myslím, že Rimmel teď přišel s očním primerem, Revlon má taky primer, ale ani u jednoho nevím, jestli jsou k dostání v čechách a Revlon stojí 10 liber tak to podle mě bude něco přes 300. Podívej se na Notino, myslím, že tam mají artdeco jen za 180kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako koukej, zkusit ji můžeš. Třeba jsem jenom já náročná.
      O té NYX jsem přemýšlela, ale nemají ji v Douglasu, tak jsem od ní upustila, protže se mi nechce platit poštovné.
      Teď zkouším od Trend it up a kdyžtak bych zkusila právě Artdeco.
      Ale mockrát děkuju! ♥

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.