Shadowhunters

17:00:00



Žánr: Fantasy
Předloha: Nástroje smrti - Cassandra Clare
Počet řad: 2

Seriál sleduje mladou Clary Fray, která je vržena do světa stínů - andělé, kteří loví démony - na její
18. narozeniny, poté co je její matka napadena a unesena jedním z démonů. Ve snaze ji zachránit, se dává dohromady se skupinou Lovců stínů, včetně podmanivého Jace Waylanda a jejího dlouholetého kamaráda Simona. Clary začíná cestu za sebe-poznáním, dozvídá se více o své minulosti, která ji může pomoci v budoucnosti.
(Wikipedie)




Když jsem poprvé uviděla film "Město z kostí", věděla jsem, že ta série bude mou oblíbenou stejně jako Twilight sága. (oujé) Bohužel druhý díl nikdy nevyšel, a proto jsem byla ráda, když se seriál začal natáčet.
Mám ráda tenhle young adult žánr, ve kterém se vyskytují nadpřirozené bytosti. Je to něco jiného oproti realitě, ve které žijeme. Je to mým únikem.
Seriál se mi docela líbí. Hlavně mužské obsazení (ups). Každopádně Clary je na zabití. Docela mi připomíná Elenu z Upířích deníků. Možná, že tvůrci seriálů prostě chtějí, aby hlavní hrdinky byly pipky. Představitelka Clary se do této role nehodí (i když je bezpochyby krásná) a ničí dojem seriálu.Naštěstí to kompenzují chlapi a Izzy, která je neuvěřitelně krásná a je mou nejoblíbenější ženskou postavou.
V konečném výsledku není seriál špatný. Některé díly jsou méně zajímavé a některé naopak více - je to tak jako u jiných seriálů. Já se těším, jakým směrem půjde seriál dál.
Určitě bych ho doporučila všem, kterým nevadí tento typ seriálu. Myslím, že seriál by se mohl líbit fanouškům TVD, Teen Wolf, The Originals, Star-Crossed atd.


Znáte tento seriál? Jak se vám líbí? Určitě mi dejte vědět.
Simbda.

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.