Věci, bez kterých už nechci žít

18:30:00



Našla by se spousta věcí, bez kterých bych nemohla žít - a teď myslím doopravdy(kyslík, jídlo, pití, spánek...) Ale já bych se dnes chtěla věnovat těm věcem, které sic ke svému životu nutně nepotřebuju, ale život bez nich by byl těžší.


1) Masáž
Nechápu, jak jsem mohla předtím žít bez masáže. No, možná  to bylo tím, že jsi celý den nekoukala do mikroskopu, víš? 
Ale ne. Vážně, masáž je skvělá věc a já vždy alespoň na chvíli ulevím svým zádům. Hm, a tady nemůžete aplikovat "pravidlo", že když jste nekuřákem, můžete mít drahý auto. Ne, někteří to totiž utrácejí za masáž.:D

2) Knihy
Tenhle bod je mou neodmyslitelnou částí(toho jste si už možná všimli). Knihy miluju a rozhodně se jich nehodlám vzdát.


3) Mobil - sociální sítě
Bez mučení se přiznávám, že začínám být závislá. Děsně ráda projíždím instagram. Miluju to. Ráda se koukám na ty fotky, inspiruji se, sleduju životy ostatních - jejich pokroky, úspěchy... Fakt to mám ráda.
A kdybyste se chtěli koukat na můj insta, tady je: simbda.

4) Orion - mléčná čokoláda s lentilkami
Pane bože! Jak tohle někdo mohl vymyslet? Fňuk. Tu letní postavu nechám na další rok, hm?

5) Zelený čaj/káva
Nikdy jsem nevěřila tomu, jak někdo může být závislý na kávě, ale v poslední době na sobě pozoruji, že jsem na ní taky závislá. Popřípadě ji potřebuji nahradit čajem, který mě taky nakopne.
Víš, ono kdybys šla spát dřív, nemusela bys potřebovat tolik kávy. Ale tobě vlastně chutná, takže ti to stejně nepomůže.



6) Škraboška na oči
Myslím si, že bez ní už snad ani neusnu, a proto vlastním raději 3 - jsem totiž expert v jejich zanechání na dovolených.



7) Sluchátka
Tak tenhle bod je bez komentáře. Jen by se nemusely tak rychle ničit a motat!


8) Seriály
Tohle je další z věcí, které mi pomáhají od reality. A zároveň jsou skvělým zabijákem času.

9) Blog
I když na něj někdy nemám náladu, pořád je to věc, která mě baví. Kde se můžu vybít, uvolnit své myšlenky a tak. Možná to miluju taky kvůli tomu, že to nečte nikdo ze známých, takže si tu vlastně můžu psát co chci. (ups)

10) Pohyb
A tady je další mé "vybití". Miluju pohyb. Stačí mi procházky se psem, ale prostě ho potřebuji. Od té doby, co jsem začala cvičit Jilian, jsem na pohybu naprosto závislá.


A co vaše věci, bez kterých nechcete žít?
Simbda♥


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mám to podobně :) až na pár věcí teda, ale s tím instagramem, jako bych to psala já :D i když si myslím, že to tak má hodně z nás :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.