Kosmetický haul

16:30:00



Ahoj,
jsem tady s dalším článkem a po delší době je to opět haul. Jen tentokrát se jedná pouze o kosmetický.
Jen chci říct, že se jedná o kosmetiku, kterou jsem asi nakoupila v průběhu čtvrt roku a je jí tolik, protože, jak už víte, odjíždím. Jakmile se vrátím tak bych chtěla udělat článek o tom, jak kosmetika obstála.
Příjemné čtení. Jdeme na to.
DM
Rimmel linky
160,-


Balea bahenní maska 2 x 8 ml
cena do 30 Kč (asi) 
Určitě plánuji článek o Balea maskách.


Bourjois make up air mat
250- 350 ,-
Článek na tento make up můžete najít zde.


Dermacol 16h lip colour
do 200 ,-
A jedná se o odstín 04.


Lak Trend it up
70-80 ,-
Odstín: 260


Báze pod oční stíny
Trend it up - 80-90,-


Oriflame
Pilník na nehty
Masky Pure skin
Matující ubrousky
Kouzelné vajíčko



Notino
Batiste suchý šampon
81,-


Bourjois řasenka
149,-



Báze Ryor
109,-


Taky raději nakupujete kosmetiku, než oblečení?
Simbda♥

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Krásný haul :) Já jsem dřív vždycky radši kupovala oblečení, ale teď to se mnou jde z kopce a nesmím navštívit žádný místo, kde prodávají kosmetiku :D Ups... Báze pod stíny Trend It Up je super :) A mám moc ráda Ryor a vůbec jsem nevěděla, že dělají bázi pod makeup :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.