Co jsem dostala k narozeninám?

13:19:00



Ahoj,
patřím mezi tu část populace, která ráda čte články/ dívá se na videa, kde lidé ukazují, co dostali, nebo co si nakoupili. A jelikož jsem měla narozeniny, tak jsem si řekla, že bych mohla tento článek napsat.
Narozeniny jsem měla 11.6. (konečně plnoletá), ale jelikož jsem byla na Erasmu, tak jsem měla oslavu 30.6. s přáteli a 15.7. s rodinou a tady jsou mé dárečky.

Přátelé




V tom deníčku je zachycena má a kamarádky cesta časem. Naprosto nádherný a vzpomínkový dárek.






Na Silvestra jsem přinesla flašku vína (Tramínu) a nám tak zachutnal, že se snažíme nepít nic jiného.
Jo a má krásná fotka na etiketě.:D
#tramínčervenýjebílý


+ krásné růže a spoustu alkoholu, ale řekla bych, že jedno víno a tahle kytka stačí, ne? 

Rodina


Pandora - poukázka





Jsem princezna, vole!



Víte, jak poznáte, že začínáte stárnout? Ne?
Tak já vám to povím! Začnete totiž dostávat výbavu do kuchyně! :D 
Ale ne, já tyhle věci opravdu chtěla.

Hlavním darem byla autoškola. Dále jsem dostala slivovici, která se nechala udělat pár dní po mém narození. A stejně je dobrá! :) Pak jsem ještě dostala kytky a peníze, ale zase si tady z toho nechci udělat výstavu kytek.:D

A nakonec pár fotek z oslavy. I když doufám, že zatím nikdo z přátel(nebo rodiny) neobjevil můj blog, tak jim i takto děkuju. 



Krásný zbytek dne,
Simbda.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Jéé, tak to ti hodně dodatečně přeju všechno nejlepší k narozeninám ♥
    Dort vypadá naprosto božsky, takovýhle podobný dort byl vždycky můj sen, jsem si jistá, že se mi letos zase nesplní :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥
      Ani nevíš, jaké jsem dělala smutné oči a mluvila o tom jak dlouho. Třeba když budeš pravidelně spamovat maminku dorty(jako já), nějaký dostaneš.:D

      Vymazat
  2. Taky přeju všechno nejlepší! Já strašně miluju takové dárky, jako je právě ta osmnáctiletá slivovice. Je super, že na to totiž někdo myslí takhle dopředu. A jako milovník slivovice musím říct, že čím starší, tím lepší, takže osmnáctka musí být skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ♥
      Já teda slivovici nemusím, ale tahle mi docela chutnala.:)

      Vymazat
  3. Tak mě by z toho cos dostala asi nejvíc potěšilo to víno a čokolády.

    OdpovědětVymazat
  4. So many beautiful things, I loved everything.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně přeji i já všechno nejleší :)
    Dort jsi měla nádhernej a knížku život po tobě zrovna čtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju.:)
      Že je nádherná? Já ji už dočetla a naprosto jsem se zamilovala do Sama. ♥ :D můj vysněný chlap! :D

      Vymazat
  6. Dodatecne vse nej k narozeninam ;) Moc hezke darecky. Ja mela narozeniny pred tydnem a musim se take pochlubit - dostala jsem tento krasny nahrdelnik z meho nejoblibenejsiho obchodu https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-nahrdelnik-spellbound-kj0djp190200.html . Co na neho rikas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. I já přeji tobě všechno nejlepší! :)
      Páni, tak ten je! :) Je moc krásný.

      Vymazat
  7. Dostala jsi krásné dárky :) Mě nejvíc zaujaly ponožky s jednorožcem :D A ten prstýnek je moooc krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jó, už si je jen vzít na sebe.:D

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.