Kam na výlet: Zoo Lešná

20:10:00



Krásný den,
jsem tady s dalším "Kam na výlet". Tentokrát se mrkneme do živé zoo, kam jsme jeli před KovoZoo (článek zde).

Asi jedním z největších lákadel je Zátoka rejnoků. Taky kvůli ní jsme se rozhodli tuto zoo znovu navštívit. A když už jsme u zátoky, tak si o ní něco řekneme. Mořské druhu siba ománská nejen uvidíte v prostorném bazénu, ale můžete si je pohladit a dokonce i nakrmit. Pokud chcete rejnoky nakrmit, stačí si v pavilonu zakoupit za 30 Kč kelímek s krmnou dávkou. Ta je složena z krevet, kousků ryb nebo olihní. (informace:zoo)
Jedná se opravdu o unikátní zážitek a všem přeji, aby nasbírali odvahu a poštěstilo se jim nějakého rejnoka pohladit. Jen, prosím, dodržujte určitá pravidla (např.ty se šperky), aby rejnoci nedošli zbytečně k újmě.
Je otevřená nová expozice Kivi a kea, kterou najdete poblíž dětského koutku v australské oblasti. Další novinkou jsou malí velbloudi, které najdete v asijském výběhu. 

V Zoo najdete 6 expozic: Afriku, Asii, Austrálii, Ameriku, Okolí zámku a botaniku. Zoo vám nabídne i komentované krmení. My jsme stihli jenom vydry, ale i tak nám to stačilo. Každopádně je to zajímavý, a proto se vyplatí si na to vyhradit čas.

Zoo si u mě získalo + tím, že ve svém areálu má Chocolaterii, která vám nabídne nejrůznější pralinky, postavičky z čokolády a ještě lepší horkou čokoládu (pokud si dáte tu s chilli, nezapomeňte si ji pořádně promíchat :) ).

Vstupné
Děti do 3 let - zdarma.
Děti 3-15 let - 30 ,-
Studenti, senioři - 40 nebo 30,-
Dospělí- 50 nebo 30,-

Zoo se mi líbila, ale víc mě nadchla právě zmiňovaná KovoZoo. Asi je to způsobeno tím, že jsem byla už mockrát v zoo a tady nebylo kromě zátoky nic extra.:)








Byli jste už v Lešné? Jak se vám líbila?
Simbda.
Informace o zoo najdete zde.



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Pro mě je Lešná jedna z nejkrásnějších Zoo, na výlet tam jezdíme moc rádi :)

    OdpovědětVymazat
  2. ó, tak tam musíme s priateľom! :).
    nebola som tam, ale teším sa a vďak za typ! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že článek někoho navnadil. Užijte si to tam! :)

      Vymazat
  3. To vypadá moc krásně :) alespoň mám tip na výlet :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.