Červencoví oblíbenci

19:00:00


Ahoj,
rozhodla jsem se začít také publikovat články s mými oblíbenci za poslední měsíc, tak tady máme červenec.:)

Kosmetika - NYX stíny HS38 Stiletto
Tento odstín jsem dostala k narozeninám a naprosto jsem si ho zamilovala. Je to taková ta barvička, kterou můžete využívat pořád, což je skvělé!



Jídlo - Skyr jogurt
Bože. Mňam. Asi nejvíc miluju příchuť meruňka-broskev, ale spokojím se i s ostatními příchutěmi.

Seriál - Sex ve městě
Já vím, že je to seriál starý x let, ale já se k němu odhodlala opravdu až teď a naprosto ho miluju. 
Vůně - Avon tělový sprej se zeleným čajem a verbenou
Jelikož si z Avonu neobjednávám, neměla jsem ještě šanci si tento sprej objednat, a proto když jsem viděla, že mamča má 2, okamžitě jsem jí jeden musela zabavit. U voňavek/sprejů nemám ráda ty přeslazené vůně, a proto jsem si vzala tento se zeleným čajem. Je to taková "nenásilná" a příjemná vůně.



Knížka - Život po tobě
To je tak nádherná knížka. Fakt skvělý. Moc se tady o ní nechci rozepisovat, protože na ni plánuji samostatný článek, ale můžu ji jen doporučit. Romantika, no.



Hudba - Imagine Dragons
Jako já jejich písničky milovala dycky, ale teď? OMG! Na to se nedá jinak reagovat. A ano, nebyla jsem na nich na Colours. A ano, vím, že byli úžasní. A ano, jdu brečet do kouta! :D

Zdroj: strýček google
Oblíbené video - Brzy tvoje.

Skvělé video, které byste si měli pustit. Nádhera. Tleskám. ♥♥♥

Tak a to je z červencových oblíbenců vše. Máte se mnou něco společného? A jací jsou vaši oblíbenci?
Simbda♥

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Život po tobě zrovna dneska dočítám, ještě mi chybí 20 stránek, mám ráda knížky od Jojo Moyeové :)
    Sex ve městě je super... ale radši než seriál mám film 1,2 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla jednu. Teda spíš to byl pokus a nějak mě nechytla, tak jsem ji ani nedočetla.:)
      ty filmy miluju, ale i ten seriál má něco do sebe. Hlavně já viděla první díl až teď. Furt jsem si myslela, že by mě to nebavilo a teď na tom ujíždím! :D

      Vymazat
  2. Sex ve městě naprosto miluju! :D :) a Život po tobě se akorát chystám si přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku nyx mám moc ráda :) jinak tělové spreje od Avonu jsou pro mě v létě klasika. Já mám s vůni konvalinek a orchideje tuším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skyr také můžu, a nemusí být ovocný, klidně i obyčejný bílý :-) jiné jogurty už skoro nekupuji. Život po tobě by mohli také zfilmovat, stejně jako první díl, byla to pecka :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bílý jsem ještě nezkoušela. My už taky jiné nekupujeme.:)
      Naprosto souhlasím. To by bylo super.♥

      Vymazat
  5. Sex ve městě! Boží :D Od Imagine Dragons se mi teď hrozně líbí písnička Thunder a mrzí mě, že jsem na nich na Colours nebyla -_-

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.