Jak jsem našla svého Božského...

22:29:00


Prima love

Ahoj,
nikdy jsem moc nemusela lidi, kteří mluví o svém vztahu na samém začátku. Jenže názory se mění. Navíc tohle je tak trochu jiný článek. Jen se musíte dostat na konec. O:)

Určitě všichni znáte Božského ze Sexu ve městě, že? Ano, já na tom fakt ujíždím. 
Tak já svého Pana Božského našla taky.
A to ve svých 18.

A teď jak můj pan dokonalý/božský vypadá.
Je mužný.
... vysoký.
... sexy.
... starší než já.
... milující.
... ochranářský.
... inteligentní.
... pracující ve zdravotnictví.
... sex je prej taky dobrý.

A takhle bych mohla pokračovat.
A víte co?
Je z knížky. Představuji vám Sama Fieldinga - postavu z knížky Život po tobě. A článek o této knížce bude už brzy na blogu.
Jinak tento článek vznikl po napálení mé kamarádky, která mi tuhle knížku darovala a chtěla by, abych si někoho (konečně) našla.
A jak vypadá váš Božský?
Simbda.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tu knížku už si dlouho chci přečíst, tak teď jsi mě ještě víc navnadila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě.:) Jen do toho! Je dobrá.

      Vymazat
  2. Ááá, pan Božský :3 :D Já jsem si svého napsala a vymyslela někdy ve čtrnácti a byla to hlavní mužská postava mého příběhu :D :D Jako mám to podobně, vysoký být musí, sexy, to je samozřejmostí :D
    A ve zdravotnictví, to myslíš doktora, nebo to může být třeba zdravotní bratr? :D Mně se zase hrozně líbí uniformy, takže taky stejnokroje, ale vojáčci, případně policajti se mi teda líbí víc :D
    A na knihu kouknu, děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doktor je asi víc sexy (nebo záchranář). O:)
      Joo, ti jsou taky super.:)
      Jsem ráda, že tě zaujala. Zítra o ní vyjde článek.:)

      Vymazat
  3. Můj pan božský má dlouhej ocas, fousy taky poměrně dlouhý..a je mourovatej:DD


    Měj se krásně, moc se mi tvůj blog líbí, tak dávám odběr:-)

    Papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas na můj příspěvek a okomentovali ho.